• Jep, van mijn nieuwe username. *showt trots*
    Ik ben er echt zó blij mee!
    Tartaros is het gedeelte van de Griekse onderwereld waarin je terecht kwam als je een slecht leven had geleid en straf tot in de eeuwigheid verdient.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    What do you think? Serious?
    Speciaal.


    comfort in c h a o s

    Gezellig. Wat heeft iedereen toch met mythologie?
    Maar wel leuk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Derde klas Latijn? Tenminste, toen behandelden wij dat, haha. But I like.*O*


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nice(wbw)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Nightlock schreef:
    Derde klas Latijn? Tenminste, toen behandelden wij dat, haha. But I like.*O*

    Jep. Maar ik heb het eind 2e voorbij horen komen. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    StJimmy schreef:
    Gezellig. Wat heeft iedereen toch met mythologie?
    Maar wel leuk.

    Mythen zijn gewoon gaaf. Vooral de gruwelijke feiten die uit de verhalen van tegenwoordig worden weggelaten. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Ik spel het altijd als Tartarus, because i like it more, and the books I checked agree with that spelling...
    but I like it very much


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Griekse mythologie is leuk (wbw)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Tartaros schreef:
    (...)
    Mythen zijn gewoon gaaf. Vooral de gruwelijke feiten die uit de verhalen van tegenwoordig worden weggelaten. (A)

    Dat is waar, ik hou ook van mythen. Ik ben nu een boek met Noorse mythen aan het lezen, mede voor studie mede voor de lol. Het viel me alleen op. Omdat ik ook een mythologische naam wil.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Rizardo schreef:
    Ik spel het altijd als Tartarus, because i like it more, and the books I checked agree with that spelling...
    but I like it very much

    Dat is de gelatiniseerde versie van het woord. Tartaros is Grieks. (tenminste... in onze letters dan. XD)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dat is waar, ik hou ook van mythen. Ik ben nu een boek met Noorse mythen aan het lezen, mede voor studie mede voor de lol. Het viel me alleen op. Omdat ik ook een mythologische naam wil.

    Ja, het is wel opmerkelijk. Misschien wat meer gymnasiasten op Q. Of zijn de mythen bekender hier omdat velen zich interesseren in verhalen en ook zelf schrijven. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Doet me denken aan tartaar, het vlees haha.


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    Tartaros schreef:
    (...)
    Ja, het is wel opmerkelijk. Misschien wat meer gymnasiasten op Q. Of zijn de mythen bekender hier omdat velen zich interesseren in verhalen en ook zelf schrijven. (A)

    Denk eerder het laatste, ik doe geen gymnasium en ken meer mythen dan de meeste de het wel doen. En dan heb je nog de Belgen.
    Ach, ik vind het wel leuk al die mythen, valt me wel op dat het (bijna) altijd Grieks/Romeinse mythen zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Denk eerder het laatste, ik doe geen gymnasium en ken meer mythen dan de meeste de het wel doen. En dan heb je nog de Belgen.
    Ach, ik vind het wel leuk al die mythen, valt me wel op dat het (bijna) altijd Grieks/Romeinse mythen zijn.

    Die mythen kom je dan ook vaker tegen. Daar heb je films, boeken en zoveel andere dingen van.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Tartaros schreef:
    (...)
    Die mythen kom je dan ook vaker tegen. Daar heb je films, boeken en zoveel andere dingen van.

    Ook van de Keltische, Germaanse of Noorse. Daar vind je vaak veel meer van in het dagelijks leven dan het Griekse, vreemd genoeg.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall