Ja, dat vraag ik me eventjes af Hoe denk je dat jouw leven eruit zou zien als Quizlet niet bestond?
Ik denk dat ik niet zo erg computerverslaafd zou zijn. En dat ik nooit zo erg obsessed zou zijn geweest door Tokio Hotel. En dat ik natuurlijk heel veel lieve mensen niet gekend zou hebben
Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.
Dan zou ik vriendloos geweest zijn, want zonder Quizletvriendjes heb ik niemand. Ghahah. Dat lijkt zielig. Maar ik zou wel veel goede vriendinnen niet gekend hebben die ik ondertussen toch wel goed ken en vaak mee afspreek.
Ben ik mijn vriendinnen dankbaar dat ze zeiden dat ik op Quizlet moest gaan. Want ik dacht altijd dat het zo een stomme site was ;x Ghaha.
Some people make the world special just by being in it
Uhm ieder geval heeel anders.
Ik zou dan geen fan van Th zijn geweest, Want ik ben fan geworden door Quizlet. Daar ebn ik Q ook eigenlijk heel dankbaar voor.:'D
ElNino schreef:
Dan zou ik vriendloos geweest zijn, want zonder Quizletvriendjes heb ik niemand. Ghahah. Dat lijkt zielig. Maar ik zou wel veel goede vriendinnen niet gekend hebben die ik ondertussen toch wel goed ken en vaak mee afspreek.
Ben ik mijn vriendinnen dankbaar dat ze zeiden dat ik op Quizlet moest gaan. Want ik dacht altijd dat het zo een stomme site was ;x Ghaha.
Dan zat ik denk ik minder achter de computer, keek ik meer tv of las ik nog meer. Of speelde ik heel vaak Sims :') En ik had dan heel veel fantastische mensen nooit leren kennen ;o
Maar, ik ben blij dat Q er is
If I die young, send me away with the words of a lovesong.