• Ja, dat vraag ik me eventjes af (krul) Hoe denk je dat jouw leven eruit zou zien als Quizlet niet bestond?

    Ik denk dat ik niet zo erg computerverslaafd zou zijn. En dat ik nooit zo erg obsessed zou zijn geweest door Tokio Hotel. :Y) En dat ik natuurlijk heel veel lieve mensen niet gekend zou hebben :3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    DVilla schreef:
    (...)

    Dankje Rose._O__O_
    Ookal ging ik er 3weken later pas op haha.

    Zo zien we maar weer, hoe lui jij bent (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dan had ik een heel stuk wijsheid en levenservaring gemist. Ik heb namelijk veel geleerd uit de meningen van anderen.(krul)


    Only losers can act the way you do

    Reassurance schreef:
    Dan zou ik op een andere site met een forum hebben gezeten, haha.


    make cake, not war

    Saai


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Dan zounok duizendenmensen verveeld hebben op twitter met mijn fantasieloze verhalen volgens mijn moeder. Want ik moet het mensen laten zien anders kon ik net zo goed stoppen =•\ en nee d pc had niet minder aangestaan. Ik zor op duizenden programma's tegelijk op de laptop dus tja. =•]


    Levensgenieter.

    Dat zou ik me niet eens kunnen voorstellen. Alles wat je doet beïnvloed je leven vroeg of laat en dus zou mijn leven heel anders zijn zonder Quizlet. :Y) Maar ik geloof dat dingen alleen gebeuren met een reden. :')


    All was well.

    Dan zoou ik neit zo vaak ruzie hebben met mijn moeder over wie er op de computer moet en wie niet, want me moeder vind Q onzin en ike niet. :Y)


    When words fail music speaks

    Dan zou ik wel een andere site vinden, denk ik, maar lang niet zo gezellig als hier. Dan was ik denk ik nooit met het schrijven van fanfiction en het kijken van anime begonnen. Dan had ik heel veel hele aardige mensen niet gekend. Raar idee ;o


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dan had ik zoveel mensen nooit leren kennen en daarbij dus ook niet het bestaan hebben geweten van bepaalde bands/sites/andere dingen.

    Ik weet het eigenlijk niet...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dan had ik een aantal mensen nooit ontmoet en that's it. Q betekent bijna niks voor me :')


    -

    Dan was mijn leven hetzelfde als nu? lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    Reassurance schreef:
    Dan zou ik op een andere site met een forum hebben gezeten, haha.


    None but ourselves can free our minds.

    Dan zou mijn neus niet zo vol zitten.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dan had ik nooit zoveel zelfvertrouwen gekregen, nooit zo'n goede muziek leren kennen, nooit zo'n leuke mensen ontmoet en dan had ik nu geen computerverslaving. :'D


    Let the Night embrace you

    Dan had ik heeeel veel mensen niet leren kennen.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~