Ja, soms wel.
Maar ik vind het niet erg, je hoeft niet perse orgineel te zijn, zolang je je fantasie en creativeit maar kan uiten niet anderen kopiert.
ehhmmmm.....heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel mensen worden het niet zat...lang leve fantasie...en de fantasie van meiden (het overgrootste gedeelte van Q) is erg erg erg groot en soms ook erg onorigineel vergeleken met de rest van de wereld...
Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.
Ik denk dat Fanfic gewoon meer wordt gelezen en het daarom ook meer in het laatst gelezen staat en in de top stories van vandaag. Alhoewel, ik weet zeker dat er een heleboel fictie verhalen zijn, alleen je moet ze goed zoeken, want als je gaat zoeken kun je moeilijk fictie intypen, denk ik?
Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.
Ik schrijf niet over bekende personen. Op één serie na (als 'sentimentele herinnering' aan de oude tijd) zijn al mijn verhalen over onbekende personen en niet op een film of boek gebaseerd. Maar de 'echte'/originele[vat dit a.u.b niet op als belediging ff schrijvers] verhalen vallen regelmatig gewoon minder op door de vele fanfics die gelezen worden.
Er zijn er echter genoeg hoor.
[ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 20:36 ]
The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell
Nee want ik vind dat bij goede Fanfiction je soms niet merkt dat het over een beroemdheid gaat :')
En je kan gewone onderwerpen ook mengen met Fanfiction want ik had ooit een verhaal over een meisje dat Aids had en zwanger was van Tom Kaulitz en eigenlijk merkte je amper dat Tom beroemd was ^^
Santo schreef: Nee want ik vind dat bij goede Fanfiction je soms niet merkt dat het over een beroemdheid gaat :')
Ja dat is nou net het probleem
Er zijn wel goede
Maar meer dan de helft is gewoon onrealistisch, en sommige hebben dan ook nog eens een titel die niet eens in goed engels is ja daar kan ik me echt kapot aan ergeren
Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.