• Ik vraag me al een tijdje af: Waar is de originaliteit gebleven op Q? Ik bedoel worden jullie al die FanFiction niet eens zat?

    (Vat dit niet persoonlijk op ofzo)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ja, soms wel.
    Maar ik vind het niet erg, je hoeft niet perse orgineel te zijn, zolang je je fantasie en creativeit maar kan uiten niet anderen kopiert.


    Your make-up is terrible

    Ik schrijf momenteel alleen nog maar aan verhalen die geen fanfiction zijn. Er zijn genoeg non-fanfic verhalen, je moet gewoon goed zoeken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ehhmmmm.....heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel mensen worden het niet zat...lang leve fantasie...en de fantasie van meiden (het overgrootste gedeelte van Q) is erg erg erg groot en soms ook erg onorigineel vergeleken met de rest van de wereld...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Er zijn heel veel niet fanfic verhalen, alleen word fanfic meer gelezen? (krul)


    All was well.

    Ik vind fanfic sowieso 9/10 niet leuk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik denk dat Fanfic gewoon meer wordt gelezen en het daarom ook meer in het laatst gelezen staat en in de top stories van vandaag. Alhoewel, ik weet zeker dat er een heleboel fictie verhalen zijn, alleen je moet ze goed zoeken, want als je gaat zoeken kun je moeilijk fictie intypen, denk ik?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Achja, beter goed gekopieerd dan slecht verzonnen is soms het devies hier. Denk ik zo -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik schrijf niet over bekende personen. Op één serie na (als 'sentimentele herinnering' aan de oude tijd) zijn al mijn verhalen over onbekende personen en niet op een film of boek gebaseerd. Maar de 'echte'/originele[vat dit a.u.b niet op als belediging ff schrijvers] verhalen vallen regelmatig gewoon minder op door de vele fanfics die gelezen worden.
    Er zijn er echter genoeg hoor. :Y)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 20:36 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Reassurance schreef:
    Ik vind fanfic sowieso 9/10 niet leuk.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Het ligt eraan wat voor fanfic. Persoonlijk heb ik liever fanfic over bijvoorbeeld anime of boeken dan artiesten.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Weg, weg, weg. (krul)
    Iedereen is origineel vind ik, tenzij het 100 % hetzelfde is als dat van een ander.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik schrijf nog maar aan 1 of 2 verhalen, want mijn orginaliteit is poef, uit mijn hoofd verdwenen.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 20:43 ]


    Smiling but close to tears.

    Nee want ik vind dat bij goede Fanfiction je soms niet merkt dat het over een beroemdheid gaat :')
    En je kan gewone onderwerpen ook mengen met Fanfiction want ik had ooit een verhaal over een meisje dat Aids had en zwanger was van Tom Kaulitz en eigenlijk merkte je amper dat Tom beroemd was ^^


    The soul needs autumn.

    Santo schreef:
    Nee want ik vind dat bij goede Fanfiction je soms niet merkt dat het over een beroemdheid gaat :')


    Ja dat is nou net het probleem
    Er zijn wel goede
    Maar meer dan de helft is gewoon onrealistisch, en sommige hebben dan ook nog eens een titel die niet eens in goed engels is
    ja daar kan ik me echt kapot aan ergeren :$


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    ik lees alleen fanfic over twilight personages ofzo. ik hou ook niet van de rest en zorry voor de fans maar ik wordt gek van twincest


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."