• Bepaalde mensen vonden het gisternacht nodig om mij dronken te voeren, dus ik had vanochtend een vette kater.

    Anyway, ik moest dus met de bus terug naar huis, en ik was echt al kotsmisselijk, draaierig en moe want ik had amper geslapen.
    2 haltes verder stapt er zo'n vrouwtje in en gaat uiteraard naast mij zitten -terwijl er nog zat plekken vrij waren- samen met nog een kind.
    Nou die bus dus rijden, over al die drempels, etc. En die vrouw had zoveeeeeeeel parfum op dat ik echt heel hard mijn best aan het doen was niet te gaan kotsen. Grootste hel ooit, serieus. Blijft die vrouw ook nog tot de eindhalte naast me zitten, ofcourse.

    Zo, dat spannende avontuur wou ik even met jullie delen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mixtape schreef:
    Oh,
    ik vind dat kotsen van de drank echt goed kan doen. Dat voelt gelijk altijd als een hele opluchting bij me.

    Nou ik kots liever gewoon helemaal niet eigenlijk, haha :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja maar om nou te kotsen in een bus :'D


    -

    Reassurance schreef:
    (...)
    Nou ik kots liever gewoon helemaal niet eigenlijk, haha :Y)

    Neen, ik kots liever ook niet.
    Maar uiteindelijk als ik het dan toch heb moeten doen ben ik altijd blij omdat het dan echt goed doet. :'D

    ahaha.:( zielig


    Tada!