• Bepaalde mensen vonden het gisternacht nodig om mij dronken te voeren, dus ik had vanochtend een vette kater.

    Anyway, ik moest dus met de bus terug naar huis, en ik was echt al kotsmisselijk, draaierig en moe want ik had amper geslapen.
    2 haltes verder stapt er zo'n vrouwtje in en gaat uiteraard naast mij zitten -terwijl er nog zat plekken vrij waren- samen met nog een kind.
    Nou die bus dus rijden, over al die drempels, etc. En die vrouw had zoveeeeeeeel parfum op dat ik echt heel hard mijn best aan het doen was niet te gaan kotsen. Grootste hel ooit, serieus. Blijft die vrouw ook nog tot de eindhalte naast me zitten, ofcourse.

    Zo, dat spannende avontuur wou ik even met jullie delen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oeie, medelijden me jou o_o


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dat had ik toen ik was gaan feesten en iets te veel jenever had gedronken.
    De volgende dag gingen we naar een supermarkt had ik een kater en echt.. toen ik al die flessen jenever zag staan kreeg ik echt kotsneigingen Ö

    hahaha lekker dan
    idd medelijden x)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik kan echt niet tegen die oude taarten die tonnen parfum op hun gaan spuiten. Ik krijg zonder te drinken daar al kotsneigingen van. :Y)


    All was well.

    JBM schreef:
    Ik kan echt niet tegen die oude taarten die tonnen parfum op hun gaan spuiten. Ik krijg zonder te drinken daar al kotsneigingen van. :Y)


    Only losers can act the way you do

    Dat is kut voor je. Kotsen van drank is zo erg :x


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Dat is zo kut! Arme jij. Altijd als iemand te veel parfum draagt moet ik hoesten en als je dan ook al misselijk bent moet ik door het hoesten overgeven.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Bleuh, ik word altijd zowiezo al misselijk van de bus, gelukkig ben ik nog nooit met een kater in de bus geweest :'D Ik leef met je mee.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Haha, van die oude vrouwtjes dragen heel vaak te veel parfum. En als ze dan langslopen hangt er serieus een hele wolk parfumlucht om ze heen O_O Volgens mij moeten die om de week een nieuw flesje kopen ofzo :x

    Maar wel kut voor je. Ik heb nog nooit een kater gehad en ik wordt ook niet misselijk van busritten, dus dat heb ik weer mee :Y)


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    haha ; a hangover,God's way of saying "you kicked ass last night" ;D


    everybody needs a song.

    Moraal van het verhaal: laat je niet dronken voeren? :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    Moraal van het verhaal: laat je niet dronken voeren? :'D

    Yes :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ouwe taarten met parfum, blergh.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 18:15 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Oh,
    ik vind dat kotsen van de drank echt goed kan doen. Dat voelt gelijk altijd als een hele opluchting bij me.

    Springbreak schreef:
    Dat is zo kut! Arme jij. Altijd als iemand te veel parfum draagt moet ik hoesten en als je dan ook al misselijk bent moet ik door het hoesten overgeven.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.