• oké ik moet dus misschien een kaak operatie ondergaan. dat vind ik niet zo heel erg maar daarna kan ik twee weken niet naar school en moet ik vier weken aangepaste voeding..
    alleen omdat mijn bovenkaak 5 mm naar voren moet.
    ik mag uiteindelijk zelf beslissen of ik het wil. het zou niet veel verschil qua uiterlijk hebben maar het is wel praktischer,
    ik weet echt niet wat ik moet doen..


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik zou het doen. Het resultaat is alleen maar goed. Als ik 17 ben, moet mijn onnderkaak naar achter en nu ben ik al geopereerd maar dat was niet zo ingrijpend. Daarna was mijn gezicht inderdaad opgezwollen en dat gaat niet zo gauw weg. De beste tijd is gewoon in de vakantie of een weekje voor de vakantie, als het uitgesteld kan worden toto de kerstvakantie zou ik dat doen, in verband met school enzo. Het is wel vervelend met de feestdagen, maar na zo'n operatie en algehele narcose moet je echt rustig aan doen en gewoon relaxen. (Na mijn operatie was ik heel blij met het resultaat)
    Btw, je bent nog maar 13, moet je voor zoiets niet eerst uitgegroeid zijn?


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Finished schreef:
    Mhmm, heb je er last van? Kan je er later problemen door krijgen?

    Ik weet niet wat ik zou doen. Aan de ene kant, vroeger hoorde je bijna niet van die operatie's en dus bleef het gewoon zo. En was het dus vaak niet nodig.
    Maar als de dokter die optie aan biedt, zou ik het toch doen. Want je weet nooit wat er later kan gebeuren daardoor.


    het is maar 5 mm
    maar ik zou dan twee operaties krijgen
    en ik wil die andere misschien wel doen
    want dat is omdat ik nogal een tandvleeslach heb zegmaar


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    xBadxBitchx schreef:
    Ik zou het doen. Het resultaat is alleen maar goed. Als ik 17 ben, moet mijn onnderkaak naar achter en nu ben ik al geopereerd maar dat was niet zo ingrijpend. Daarna was mijn gezicht inderdaad opgezwollen en dat gaat niet zo gauw weg. De beste tijd is gewoon in de vakantie of een weekje voor de vakantie, als het uitgesteld kan worden toto de kerstvakantie zou ik dat doen, in verband met school enzo. Het is wel vervelend met de feestdagen, maar na zo'n operatie en algehele narcose moet je echt rustig aan doen en gewoon relaxen. (Na mijn operatie was ik heel blij met het resultaat)
    Btw, je bent nog maar 13, moet je voor zoiets niet eerst uitgegroeid zijn?


    het heeft ook geen haast enzo,
    maar het zou dan ong over minimaal een jaar zijn
    ik heb dus tijd om na te denken
    maar ik wist niet echt wat ik moest doen.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent