• oké ik moet dus misschien een kaak operatie ondergaan. dat vind ik niet zo heel erg maar daarna kan ik twee weken niet naar school en moet ik vier weken aangepaste voeding..
    alleen omdat mijn bovenkaak 5 mm naar voren moet.
    ik mag uiteindelijk zelf beslissen of ik het wil. het zou niet veel verschil qua uiterlijk hebben maar het is wel praktischer,
    ik weet echt niet wat ik moet doen..


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik zou het doen, maar dan tijdens een lange vakantie. Want als je twee weken niet naar school gaat, moet je veel inhalen. o_o


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Ik zou het doen, maar dan tijdens een lange vakantie. Want als je twee weken niet naar school gaat, moet je veel inhalen. o_o


    het kan niet tijdens de vakantie,
    ik ga een maand op vakantie
    en dat is te snel
    de orhtodontisten moeten eerst nog een paar dingen regelen enzo


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    heriotza schreef:
    (...)

    het kan niet tijdens de vakantie,
    ik ga een maand op vakantie
    en dat is te snel
    de orhtodontisten moeten eerst nog een paar dingen regelen enzo


    Anders dan een jaartje wachten? Als het niet erg veel verschil geeft, kan je toch gerust een jaartje wachten? (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Anders dan een jaartje wachten? Als het niet erg veel verschil geeft, kan je toch gerust een jaartje wachten? (:


    dat kan ook wel,
    denk ik..
    ik weet niet wanneer het moet
    maar ik wil graag een beslissing nemen.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    heriotza schreef:
    (...)

    dat kan ook wel,
    denk ik..
    ik weet niet wanneer het moet
    maar ik wil graag een beslissing nemen.


    Ik zou het hoe dan ook gewoon doen. Het zal voor de rest van je leven in je voordeel spelen. En zelfs als je het tijdens het school doet, zijn die twee weekjes extra inhalen het toch wel waard? (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik zou het zeker doen. Twee weekjes school missen en vier weken aangepaste voeding is nu geen wereldramp en je ondervind er uiteindelijk alleen voordelen aan. :Y)


    All was well.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Ik zou het hoe dan ook gewoon doen. Het zal voor de rest van je leven in je voordeel spelen. En zelfs als je het tijdens het school doet, zijn die twee weekjes extra inhalen het toch wel waard? (:


    ja denk ik ook wel,
    maar de kaakchirurg zei dat het de eerste weken heel dik was.
    ik wil het me niet eens voorstellen ;(
    maar ik denk dat ik het doe omdat ik misschien anders spijt van krijg.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik mocht niet kiezen. Ik moest. Maar bij mij kwamen enkel mijn kieze op elkaar en er moesten meer mim'ers verschoven worden -boven én onder-.
    Bij mijn operatie is uiteindelijk wat misgelopen en dan mocht ik pas later naar huis en moest anderhalve maand meer aangepaste voeding eten. -Tanden werden anderhalve maand op elkaar gerekkerd.-

    Maar nu ik alweer vrij normaal kan eten -geen harde noten bijvoorbeeld-, en in de spiegel kijk ben ik heel tevreden. Voordien zag je niet dat er iets mis was. Maar nu ziet mijn gezicht er helemaal anders uit, vooral in profiel. Veel beter resultaat! -al zeg ik het zelf-

    Mijn kaakchirurg zei ook al dat die geen enkele ontevreden klant heeft gehad. Iedereen is tot nu toe blij met zijn resultaat. =P
    Als ik persoonlijk de keuze had gehad, had ik het toch sowieso gedaan.

    Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Als je er voordeel mee hebt zou ik het doen.
    Ookal is het in het begin heel dik miss als je het niet doet ga je er daarna gevolgen van krijgen.

    Mhmm, heb je er last van? Kan je er later problemen door krijgen?

    Ik weet niet wat ik zou doen. Aan de ene kant, vroeger hoorde je bijna niet van die operatie's en dus bleef het gewoon zo. En was het dus vaak niet nodig.
    Maar als de dokter die optie aan biedt, zou ik het toch doen. Want je weet nooit wat er later kan gebeuren daardoor.

    Ik zou het wel doen. Als je het niet doet, krijg je er misschien later problemen mee. Die 6 weekjes zijn niks vergeleken met hoeveel weken je daarna met een perfecte kaak kan leven (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ja gewoon doen!

    JBM schreef:
    Ik zou het zeker doen. Twee weekjes school missen en vier weken aangepaste voeding is nu geen wereldramp en je ondervind er uiteindelijk alleen voordelen aan. :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    JBM schreef:
    Ik zou het zeker doen. Twee weekjes school missen en vier weken aangepaste voeding is nu geen wereldramp en je ondervind er uiteindelijk alleen voordelen aan. :Y)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Uhmm, ligt eraan. Als jij er later last van gaat krijgen zou ik het wel doen. Maar als het voor jou niet uitmaakt dan kan je het toch ook niet doen?


    If you want perfection, buy a Barbie