• Voor M Shadows van Avenged Sevenfolds.
    En niet alleen zijn stem... Check z'n ogen dan. Z'n lachje... En z'n lichaam mag er ook zeker wezen. *kwijlt*

    - Sorry Val (vriendje), maar DAMN wat is die gozer geil. Ikke hebben?:9~


    [Bedankt voor het opkicken van dit topic. :'D
    Ondertussen is de obsessie er al maandenlang voor Zacky V, een van de andere bandleden. Al blijft Shadows natuurlijk ook een gigantisch lekkere en onweerstaanbare ... you get the point. :9~]

    [ bericht aangepast op 11 okt 2010 - 18:20 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    AK47 schreef:
    (...)

    Nee, die van Matt dan! Hij heeft eigenlijk bijna dezelfde kleur ogen als mijn vriend. Ik ben dus eigenlijk best sleeecht. :'D
    Maar het is een celeb crush, dus dan mag het. n.n

    Man, als die voor me zou zitten, of naast me. Dan zou ik echt als boter wegsmelten voor 'm. :9~

    Ik hou van zijn ogen en van zijn scheve kin en van zijn lach en van zijn haar. En ik hou echt van alles aan hem. :Y)
    En jij bent niet slecht hoor, een celeb crush heeft ieder gezond persoon nodig. :3


    All was well.

    Ik hou niet echt van tatoeages ;$


    "Don't look back, you're not going that way."

    JBM schreef:
    (...)
    Ik hou van zijn ogen en van zijn scheve kin en van zijn lach en van zijn haar. En ik hou echt van alles aan hem. :Y)
    En jij bent niet slecht hoor, een celeb crush heeft ieder gezond persoon nodig. :3


    Haha. Jean is niet mijn smaak -zoals je kan raden nu, ghehehe-, maar kan me heel goed voorstellen wat je bedoelt. Zo vind ik Matt in bijna alle vormen dat ie te zien is onwijs sexy. Hij zingt geweldig, heeft een sexy stem en is grappig. :9~
    En vooral z'n lachje, z'n ogen en z'n tattoos. *knikt in overtuiging*

    Ja... wij hebben hem goed te pakken. *zwijmel*:Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    AK47 schreef:
    (...)

    Haha. Jean is niet mijn smaak -zoals je kan raden nu, ghehehe-, maar kan me heel goed voorstellen wat je bedoelt. Zo vind ik Matt in bijna alle vormen dat ie te zien is onwijs sexy. Hij zingt geweldig, heeft een sexy stem en is grappig. :9~
    En vooral z'n lachje, z'n ogen en z'n tattoos. *knikt in overtuiging*

    Ja... wij hebben hem goed te pakken. *zwijmel*:Y)

    Ik vind het zelfs sexy als hij rookt en daar ben ik normaal gezien heel erg tegen. Maar dan zou hij Jean gewoon niet meer zijn.

    Jaja, ik ben echt doorgedraaid. :')


    All was well.

    JBM schreef:
    (...)
    Ik vind het zelfs sexy als hij rookt en daar ben ik normaal gezien heel erg tegen. Maar dan zou hij Jean gewoon niet meer zijn.

    Jaja, ik ben echt doorgedraaid. :')


    Haha. Ik rook en blow wel, dus heb geen problemen met rokende mensen. Ze kunnen ook behoorlijk gieten met sterke alcohol, maar dat vind ik ook wel weer iets hebben. Hij is gewoon 'hardcore' in z'n genre. En inderdaad, als ze anders zijn zijn ze niet meer dezelfde. (Logisch eigenlijk, maar goed. :'D)
    Het zou gewoon niet vrij los mogen lopen...

    Dus vind ik maar dat we ze een halsbandje om moeten doen en goed in de gaten houden. Vind je ook niet?:9~


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    AK47 schreef:
    (...)

    Haha. Ik rook en blow wel, dus heb geen problemen met rokende mensen. Ze kunnen ook behoorlijk gieten met sterke alcohol, maar dat vind ik ook wel weer iets hebben. Hij is gewoon 'hardcore' in z'n genre. En inderdaad, als ze anders zijn zijn ze niet meer dezelfde. (Logisch eigenlijk, maar goed. :'D)
    Het zou gewoon niet vrij los mogen lopen...

    Dus vind ik maar dat we ze een halsbandje om moeten doen en goed in de gaten houden. Vind
    je ook niet?:9~

    Haha, ik zie ons al bezig; 'Kom lekker ding, aanbid me en dan krijg je een koekje. Ja, brave jongen! :9~'

    Hij rookt en drinkt al sinds hij 15 was en dat vind ik onwijs sexy. :Y)


    All was well.

    JBM schreef:
    (...)
    Haha, ik zie ons al bezig; 'Kom lekker ding, aanbid me en dan krijg je een koekje. Ja, brave jongen! :9~'

    Hij rookt en drinkt al sinds hij 15 was en dat vind ik onwijs sexy. :Y)


    Sommige mannen kunnen dat soort dingen gewoon hebben. Dat maakt ze zo ... zo ... onweerstaanbaar mannelijk. :9~

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 1:25 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Inderdaad, dat maakt ze zo mánnelijk. Bij hun gaat dat gewoon en bij anderen niet en nou ga ik slapen en dromen over onze dubbeldate!

    Slaaplekkerrrrr! (cat)


    All was well.

    Dat komt denk ik wel goed nu. Hahaha. :9~
    Jij ook! Doe Jean de groeten van me. :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    ! Hij is inderdaad sexy <3
    Ben al een aantal jaren fan van A7x<3
    Ik vond het vreselijk toen ik hoorde dat Jimmy "The Rev" gestorven was =(

    Ik zat stiekem te wachten op jouw reactie, maar nu ga ik echt slapen. (nerd)


    All was well.

    Loveless schreef:
    ! Hij is inderdaad sexy <3
    Ben al een aantal jaren fan van A7x<3
    Ik vond het vreselijk toen ik hoorde dat Jimmy "The Rev" gestorven was =(


    Inderdaad. ):
    Die man was gewéldig. Ook echt z'n stokjes 25ft de lucht in gooien en weer opvangen precies en doorspelen op het moment dat de gitaar de juiste noot slaat. Prachtig gewoon. Maar helaas, de besten gaan altijd eerst.

    Gelukkig zijn er wel snoepjes als Matt die het dan toch weer goed maken ervoor. Voor zover dat kan.

    :9~


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    JBM schreef:
    Ik zat stiekem te wachten op jouw reactie, maar nu ga ik echt slapen. (nerd)


    Nogmaals dan: Welterusten! :'D
    En doe Jean de groeten van me. (:

    Laat hem wel heel hé, anders is de lol er zo snel vanaf. (cat)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    AK47 schreef:
    (...)

    Inderdaad. ):
    Die man was gewéldig. Ook echt z'n stokjes 25ft de lucht in gooien en weer opvangen precies en doorspelen op het moment dat de gitaar de juiste noot slaat. Prachtig gewoon. Maar helaas, de besten gaan altijd eerst.

    Gelukkig zijn er wel snoepjes als Matt die het dan toch weer goed maken ervoor. Voor zover dat kan.

    :9~

    Hahaha inderdaad, hij was geweldig en we zullen hem missen<3
    en M. Shadows is zooo hawt. En stiekem steel ik Zacky en Syn want hun zijn geweldig en lekker :x

    Loveless schreef:
    (...)
    Hahaha inderdaad, hij was geweldig en we zullen hem missen<3
    en M. Shadows is zooo hawt. En stiekem steel ik Zacky en Syn want hun zijn geweldig en lekker :x


    Je mag ze hebben! Als ik Matt maar mag.
    Syn is inderdaad ook op sommige momenten erg hot.
    En Zacky is hot in Beast and the harlot, met die rode ogen. :9~
    Maar nogmaals, je mag ze hebben, als ik Shadows maar mag hebben. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell