• Ik was gisteren dus naar een programma op tmf aant zien -Belgie- en daar kon je als je dat wilt op de videoclip die op dat moment bezig is je mening en cijfer sturen in een sms en even later verschijnt dat op het scherm.
    Maar goed.Dus is daar een videoclip van Paramore bezig.Verschijnt er een bericht van: TOKIO HOTEL IS BACK OF TOKIO HOTEL SUCKT ENZO.
    Like komaan,t gaat toch over Paramore en niet over TH (en zo waren er nog berichtjes op andere videoclips) dusjah ik snap die meeste fans en haters niet.Ik ben zelf een grote fan maar alejah.
    en sorry als jullie vinden dat ik zaag :X

    [ bericht aangepast op 30 aug 2009 - 15:30 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Whaha, wat zielig van ze =3
    Is het nou zó moeilijk om personen, beroemd of niet, te accepteren? =3

    Best raar ja :) x

    xDREIST schreef:
    Whaha, wat zielig van ze =3
    Is het nou zó moeilijk om personen, beroemd of niet, te accepteren? =3

    Dat vraag ik me ook af.


    I need you like a heart needs a beat

    Ja dat irriteert mij ook --'


    - hoi ;D

    Dààrom dat ik dat nooit meer kijk. :X


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    het is idd vreselijk nolife.
    ik kijk d'r ook niet meer naar x'd


    i'll wait here for you in my time of dying.

    Dat is gebeurt té vaak, naar mijn zin.
    Serieus. Bij de JB songs, zie je TH-fans reageren; Bah! Th is beter! JB suckt!

    En toen had ik iets van; Waarom verdoe je daar je geld nu aan?! En wat heeft JB met TH te maken? Het zijn twee verschillende bands, die muziek produceren.


    You'll never dream alone. <3

    ik vind dat dus zo zielig he, dan ga ik me afvragen of die mensen wel een leven hebben.
    en wat xdriest al zij; is het nou zo moeilijk om mensen te accepteren? ik zelf vind het namelijk helemaal geen moeite! en ik snap ook niet waarom andere mensen er dan zo groot probleem van maken.
    sorry maar tegen zulke mensen kan ik echt niet!!!

    Soms vind ik de reacties wel grappig :9~
    Maar, het is idd stom om over een andere artiest dan iets te zeggen..
    (:


    007

    Breakfast schreef:
    Dat is gebeurt té vaak, naar mijn zin.
    Serieus. Bij de JB songs, zie je TH-fans reageren; Bah! Th is beter! JB suckt!

    En toen had ik iets van; Waarom verdoe je daar je geld nu aan?! En wat heeft JB met TH te maken? Het zijn twee verschillende bands, die muziek produceren.

    Dat is waar.Maar andersom is dat ook hoor.JB's-fans (toen don't jump nog op tv kwam) die zoon reactie's zetten.


    I need you like a heart needs a beat

    Ook al ben ik fan van Tokio hotel.. ook ik vind het echt irritant!
    Dat ze dat doen bij een clip van Tokio Hotel zelf.. maar niet bij een andere muziekclip!

    Een reden dat ik nooit meer naar tmf kijk. Omdat de haters & de fans op welk clipje dan ook over tokio hotel beginnen praten.

    Waarom ziet iedereen altijd uitgerekent Paramore als ik er niet ben ? *groooote Parafan*


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    het is gewoon zielig hoe de meeste toho fans en haters reageren.

    de toho fans vinden de haters afschuwelijk en vinden dat ze moeten kappen maar ze doen precies hetzelfde bij JB en andere bands


    We can only learn to love by loving.

    Ik ontvang geen Tmf Belgie meer, ma ik ergerde mij daar al vroeger aan...Dus geef ik je gelijk!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!