• Nou ik heb dus net mn haar zwart geverfd en ik vroeg me eigenlyk af:

    wat vinden jullie in het algemeen van jongens die hun haar verven?


    waarom is het zo godse koud? :(

    Ik vind dat niet raar :'D
    Zolang ik maar geen jongen tegenkom met roze haren... Brr krijg er nu al rillingen van :')


    You’re falling into history.

    Ligt eraan wat voor kleur.


    "Don't look back, you're not going that way."

    CandyKiss schreef:
    Ik vind dat niet raar :'D
    Zolang ik maar geen jongen tegenkom met roze haren... Brr krijg er nu al rillingen van :')


    haha nou ik zag er een bij het concert van Jeffree Star x'D


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    SheDevil schreef:
    (...)

    haha nou ik zag er een bij het concert van Jeffree Star x'D

    Jak ;D
    Roze haren zijn enkel voor meisjes die Sophie heten én mijn zus zijn. Die mogen dat :')


    You’re falling into history.

    Mijn broer verft zijn haar ook zwart.

    Natuurlijke kleuren -blond, bruin, zwart, enz- vind ik best wel gaan. Natuurlijk moet het ook nog bij de jongen zelf passen. Maar andere kleuren zijn gewoon... lelijk. (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    Heb ik geen problemen mee. Hoeven ook geen natuurlijke kleuren te zijn. Kan ook prima wat anders. Als het maar bij jezelf past als persoon dan is het prima. Datzelfde geld voor vrouwen.
    Want waarom zou het raar zijn als een man/jongen zijn haar verft en niet als een vrouw/meisje het doet?

    EvePrincess schreef:
    zolang het maar een natuurlijke kleur is.
    Blauw, paars of groen vind ik echt nie kunnen Ö


    None but ourselves can free our minds.

    hellgirl1417 schreef:
    Heb ik geen problemen mee. Hoeven ook geen natuurlijke kleuren te zijn. Kan ook prima wat anders. Als het maar bij jezelf past als persoon dan is het prima. Datzelfde geld voor vrouwen.
    Want waarom zou het raar zijn als een man/jongen zijn haar verft en niet als een vrouw/meisje het doet?


    Omdat het niet ''gebruikelijk'' is. het merendeel doet het niet en daarom is het iets aparts. veel mensen hebben de neiging om aparte dingen gauw als raar te beschouwen.

    veel duidelijker kan ik het op zo'n vroeg uur niet echt uitleggen :') als het te vaag is probeer ik het vanmiddag nog wel een keer haha


    waarom is het zo godse koud? :(

    ikvind het helemaal niet raar ofzo ;p
    als het je staat is het goed hé


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    EvePrincess schreef:
    zolang het maar een natuurlijke kleur is.
    Blauw, paars of groen vind ik echt nie kunnen Ö

    iemand van me klas had zijn haar gekleurd en we vonden het allemaal een beetj gay bij hem staan .


    Gilles (ll)

    LOVEDEALERx schreef:
    iemand van me klas had zijn haar gekleurd en we vonden het allemaal een beetj gay bij hem staan .


    welke kleur had hij dan?


    waarom is het zo godse koud? :(

    EvePrincess schreef:
    zolang het maar een natuurlijke kleur is.
    Blauw, paars of groen vind ik echt nie kunnen Ö


    Stay calm and be a directioner.

    FrmYesterday schreef:
    (...)

    welke kleur had hij dan?

    Hij had zo van dat rost haar. en hij had het gekleurd naar donkerbruin. maar het trok op niks en het stond hem totaal niet dat maakte hem wat gay. Maar ik vind da niet voor al de jongens :) sommige staan er me.


    Gilles (ll)