• Nou ik heb dus net mn haar zwart geverfd en ik vroeg me eigenlyk af:

    wat vinden jullie in het algemeen van jongens die hun haar verven?


    waarom is het zo godse koud? :(

    LOVEDEALERx schreef:
    (...)
    Hij had zo van dat rost haar. en hij had het gekleurd naar donkerbruin. maar het trok op niks en het stond hem totaal niet dat maakte hem wat gay. Maar ik vind da niet voor al de jongens :) sommige staan er me.


    jah klopt. ik heb heel vroeger wel eens blonde lokken gehad (over mn eigen donkerbruine haarkleur) en dat stond me ook voor geen meter als ik die foto's terug zie :)


    waarom is het zo godse koud? :(

    FrmYesterday schreef:
    (...)

    jah klopt. ik heb heel vroeger wel eens blonde lokken gehad (over mn eigen donkerbruine haarkleur) en dat stond me ook voor geen meter als ik die foto's terug zie :)
    µ
    jah hahah besef je altijd pas later dat het niet past bij je :D heb ik soms ook met kapsels laat ik da zo knippen en alsk 3maand later foto's er van zie dan denk ik van omg staat me totaal niet. maar ik denk wl da zwart je zal staan (:


    Gilles (ll)

    LOVEDEALERx schreef:
    (...)µ
    jah hahah besef je altijd pas later dat het niet past bij je :D heb ik soms ook met kapsels laat ik da zo knippen en alsk 3maand later foto's er van zie dan denk ik van omg staat me totaal niet. maar ik denk wl da zwart je zal staan (:


    hahah jah nou toen ik dat met dat blond had was ik denk ik een jaar of 6/7... :p en toen in groep 7 (11 jaar ofzo?) mn haar zwart/blauw.
    maarja ik zal straks ff een foto maken en hier opzetten dan moet je maar ff kyken of het wat geworden is he :')


    waarom is het zo godse koud? :(

    FrmYesterday schreef:
    (...)

    hahah jah nou toen ik dat met dat blond had was ik denk ik een jaar of 6/7... :p en toen in groep 7 (11 jaar ofzo?) mn haar zwart/blauw.
    maarja ik zal straks ff een foto maken en hier opzetten dan moet je maar ff kyken of het wat geworden is he :')

    Hah okee is goed :D


    Gilles (ll)

    LOVEDEALERx schreef:
    (...)
    Hah okee is goed :D


    alleen jammer dat ik vanacht niet geslapen heb. dat ga je zien op die foto. hahah :p


    waarom is het zo godse koud? :(

    Als het ze staat dan vind ik het best. Iedereen mag zijn haar verven toch?


    we've only said goodbye with words

    FrmYesterday schreef:
    (...)

    alleen jammer dat ik vanacht niet geslapen heb. dat ga je zien op die foto. hahah :p

    xD is van mij ook altijd zo. sta altijd massas gedrogeerd op foto's :p


    Gilles (ll)

    LOVEDEALERx schreef:
    (...)
    xD is van mij ook altijd zo. sta altijd massas gedrogeerd op foto's :p


    ahw :p maarja jy kan 't dan nog een beetje oppoetsen met make up enzo? :3
    ik doe niet aan make up x')


    waarom is het zo godse koud? :(

    FrmYesterday schreef:
    (...)

    ahw :p maarja jy kan 't dan nog een beetje oppoetsen met make up enzo? :3
    ik doe niet aan make up x')

    jah hah das waar ^^


    Gilles (ll)

    LOVEDEALERx schreef:
    (...)
    jah hah das waar ^^


    miss wordt dat mn volgende topic wel. jongens met make up?
    hahah.


    waarom is het zo godse koud? :(

    meestal vind ik het wel mooi ;)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    FrmYesterday schreef:
    (...)

    alleen jammer dat ik vanacht niet geslapen heb. dat ga je zien op die foto. hahah :p


    Ah joh, ik heb al 2 dagen niet meer geslapen, en ik moet nu werken en vanavond nog een fotoshoot houden met een vriendin. Dus gewoon derop knallen die foto en lekker doorgaan. Das pas echt Rock&Roll. ;D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik vind het ongeveer hetzelfde als bij meisjes.
    Dwz: Ik heb er geen problemen mee, maar bij sommige mensen staat het gewoon niet.Maarja, bij andere dan weer wel. :)


    effort never betrays you

    AK47 schreef:
    (...)

    Ah joh, ik heb al 2 dagen niet meer geslapen, en ik moet nu werken en vanavond nog een fotoshoot houden met een vriendin. Dus gewoon derop knallen die foto en lekker doorgaan. Das pas echt Rock&Roll. ;D


    klinkt idd nogal ruig hahah.
    werkze alvast en have fun met je shoot.
    voordeel is wel dat als je gewoon een mooi gezicht hebt dat het niet zo'n heel groot probleem is als je wat vermoeid bent omdat je er dan toch wel goed uitziet.
    ik kan daarentegen alle kleine beetjes in mijn voordeel goed gebruiken... x'D


    waarom is het zo godse koud? :(

    FrmYesterday schreef:
    (...)

    klinkt idd nogal ruig hahah.
    werkze alvast en have fun met je shoot.
    voordeel is wel dat als je gewoon een mooi gezicht hebt dat het niet zo'n heel groot probleem is als je wat vermoeid bent omdat je er dan toch wel goed uitziet.
    ik kan daarentegen alle kleine beetjes in mijn voordeel goed gebruiken... x'D


    Nou gelukkig fotografeer ik en sta ik zelf bijna nooit op foto's. Maar dat is ook best een inspanning waar je best wel wat energie voor gebruikt om goed resultaat te kunnen bereiken.
    En ach, dan ga je toch gewoon zwaar aan de Red Bull? Moet je een slokje van mijne? Hij's nog ijskoud van de Kruidvat.(krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell