• Nou ik heb dus net mn haar zwart geverfd en ik vroeg me eigenlyk af:

    wat vinden jullie in het algemeen van jongens die hun haar verven?


    waarom is het zo godse koud? :(

    Igt eraan of het bij die gene past of niet. Een nerdje die zijn haar zzou verven zou raar zijn..

    AK47 schreef:
    (...)

    Nou gelukkig fotografeer ik en sta ik zelf bijna nooit op foto's. Maar dat is ook best een inspanning waar je best wel wat energie voor gebruikt om goed resultaat te kunnen bereiken.
    En ach, dan ga je toch gewoon zwaar aan de Red Bull? Moet je een slokje van mijne? Hij's nog ijskoud van de Kruidvat.(krul)


    jah klopt! heb zelf ook wel wat met fotografie en ik kan wat dat betreft dan ook echt zo'n perfectionist zijn, dan MOET het voor je gevoel gewoon kloppen, en dat kan idd best wel zwaar zijn lichamelijk en geestelijk (natuurlyk kan je het jezelf zo zwaar/makkelijk maken als je zelf wilt, maar dat is weer iets anders ;))
    en nee bedankt ;D ik ben al een tijd gestopt met die dingen (is echt niet goed voor my aangezien ik altijd nogal energiek ben) ik hou het wel bij een beetje koffie :3


    waarom is het zo godse koud? :(

    FrmYesterday schreef:
    (...)

    jah klopt! heb zelf ook wel wat met fotografie en ik kan wat dat betreft dan ook echt zo'n perfectionist zijn, dan MOET het voor je gevoel gewoon kloppen, en dat kan idd best wel zwaar zijn lichamelijk en geestelijk (natuurlyk kan je het jezelf zo zwaar/makkelijk maken als je zelf wilt, maar dat is weer iets anders ;))
    en nee bedankt ;D ik ben al een tijd gestopt met die dingen (is echt niet goed voor my aangezien ik altijd nogal energiek ben) ik hou het wel bij een beetje koffie :3


    Haha, ah joh. Een beetje ADHD is gezond voor een mens. ;D
    Ik geef je wel één tip, ga nu níet slapen. Tenzij je ineens flink wat uurtjes kan pakken, anders ben je echt daarna nog veeeel brakker dan je nu bent. :'D

    Das ook mijn grote geheim. Of doorgaan, of zorgen dat ik minimaal 4 uur kan slapen. (cat)

    En ja, dat perfectionistische is denk ik iets wat vanzelf komt als je een beetje creatief bent ingesteld. Heb anders wel een link met foto's van m'n portfolio op m'n profiel staan als je geïnteresseerd bent. ^^
    Heb jij ook nog ergens foto's staan, of doe je het alleen voor jezelf? (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    AK47 schreef:
    (...)

    Haha, ah joh. Een beetje ADHD is gezond voor een mens. ;D
    Ik geef je wel één tip, ga nu níet slapen. Tenzij je ineens flink wat uurtjes kan pakken, anders ben je echt daarna nog veeeel brakker dan je nu bent. :'D

    Das ook mijn grote geheim. Of doorgaan, of zorgen dat ik minimaal 4 uur kan slapen. (cat)

    En ja, dat perfectionistische is denk ik iets wat vanzelf komt als je een beetje creatief bent ingesteld. Heb anders wel een link met foto's van m'n portfolio op m'n profiel staan als je geïnteresseerd bent. ^^
    Heb jij ook nog ergens foto's staan, of doe je het alleen voor jezelf? (:


    klopt idd hahah.
    en nee ik ga nu zeker niet slapen, zo'n fout heb ik vrienden zien maken (die gingen dan nog snel even slapen voor een uur) en zag wat dat met je systeem doet. niet prettig. hahah.
    en jah ik ben wel benieuwd naar je portfolio ^^
    ow en 99% van de foto's die ik gemaakt heb staan allemaal nog op mn oude computer, die zette ik niet op internet D:


    waarom is het zo godse koud? :(

    Me likez :9~
    Tenminste, bij emo-types -niet dat ik wil hokje plaatsen, maar je snapt wel wat ik bedoel-, en bij punkers.
    Maar bij metalheads vind ik het zonde als ze zo'n lang haar verven, als het zo mooi is, want dan gaat het dood ><


    Alis volat propriis.

    Sonata schreef:
    Me likez :9~
    Tenminste, bij emo-types -niet dat ik wil hokje plaatsen, maar je snapt wel wat ik bedoel-, en bij punkers.
    Maar bij metalheads vind ik het zonde als ze zo'n lang haar verven, als het zo mooi is, want dan gaat het dood ><


    yup^^
    kzag trouwens dat dit je 1234ste post is en moest het ff melden :'D


    waarom is het zo godse koud? :(

    FrmYesterday schreef:
    (...)

    yup^^
    kzag trouwens dat dit je 1234ste post is en moest het ff melden :'D

    Haha awesum, was me niet eens opgevallen _O_


    Alis volat propriis.

    EvePrincess schreef:
    zolang het maar een natuurlijke kleur is.
    Blauw, paars of groen vind ik echt nie kunnen Ö


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Kan ik prima mee leven, maar wat ik wel heel zonde vind is wanneer blonde jongens hun haar gitzwart verven. I mean, driekwart van de wereld heeft zwart haar. Verdoezel je blonde lokken niet.

    - Volksfeind die echt eens nodig op haar eigen account moet gaan =='

    meestal vind ik het wel leuk (krul)


    T O K I O H O T E L < 3

    Licht aan de jongen. Maar in het algemeen vind ik het vreemd om op onze leeftijd je haar te verven,ik bedoel we zijn toch niet grijs(de meeste dan)?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    als ze het zegge vind ik het in begin wat raar x) weet ni ik hoor het gwn meer van meisjes, maar wrom zoude jongens hun haar niet moge verve? ik vind het çv,Bill,Gustav,Tom,JIJ doen het x'D en ja I don't care ik ga hier voor gelijkheid van de geslachten:Y)
    ich habe gesagt
    AAAAMMEN:Y)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    hangt ervanaf of het goed gedaan is -geen uitgroei etc- en ofdat het opvalt dat het is gekleurd.


    everybody needs a song.

    Gewoon.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zag een jongen die een oranje pluk in z'n haar had.
    Dat was niet echt mooi, vond ik. :'D

    (Zou ik ook niet mooi gevonden hebben als 't een meisje was.)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 16:26 ]


    Let the Night embrace you