• Ik ga morgen op vakantie & ik heb het nodige voor in m'n handbagage & ik ben bang dat ik iets ga vergeten, help me please?

    Spasibo x

    -nvm, het was voor handbagage.- ;D

    Leesvoer, muziek ennehmmm.... aspirines en genoeg drinken? Eventueel een schrift om te schrijven en/of tekenen als je je verveelt. En een camera.(krul)

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 21:09 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    I-pod?


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Heb je ook een koffer met spullen voor in het ruim?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    AK47 schreef:
    -nvm, het was voor handbagage.- ;D

    Leesvoer, muziek ennehmmm.... aspirines en genoeg drinken? Eventueel een schrift om te schrijven en/of tekenen als je je verveelt. En een camera.(krul)
    drinken mag niet in de handbagage :) als het met het vliegtuig is dat je vertrekt :) eiglijk mag er niets vloeibaars inzitten.


    Gilles (ll)

    Ik steek in mijn handbagage, als ik op reis ga, ook altijd een flesje deodorant. Het hangt er eigenlijk een beetje vanaf of je lang moet rijden of niet, of als je met het vliegtuig gaat dan mag het al helemaal niet :p

    DarkPrinces

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 21:18 ]


    Quin induco in Abysuss, quam servo in Caelum!

    LOVEDEALERx schreef:
    (...)drinken mag niet in de handbagage :) als het met het vliegtuig is dat je vertrekt :) eiglijk mag er niets vloeibaars inzitten.


    Tenzij je het daar hebt gekocht en het in zo'n sealbag zit als je het vliegtuig instapt? Of zoiets dergelijks had ik dan begrepen. - Ik weet het niet, ik heb sinds mijn 13e niet gevlogen.- :')

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 21:18 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    AK47 schreef:
    (...)

    Tenzij je het daar hebt gekocht en het in zo'n sealbag zit als je het vliegtuig instapt? Of zoiets dergelijks had ik dan begrepen. - Ik weet het niet, ik heb sinds mijn 13e niet gevlogen.- :')
    ahh jaa is juist :) als je het daarkoopt is het geen probleem. srr wask vergeten :)


    Gilles (ll)

    oke.
    portemonnee
    toilettas (you never know)
    muziek
    leesvoer
    drinken!!!!!!!!!
    mobiel

    weet ik veel . ik was 2 toen ik voor het eerst en laatst met een vliegtuig ging

    x


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Kalona schreef:
    Heb je ook een koffer met spullen voor in het ruim?


    Ja :').

    Volkova schreef:
    (...)

    Ja :').
    Oké :Y)

    Portemonnee, paspoort/ID (ik weet niet of ID in Gran Canaria goed is?), fotocamera, iets om te doen in het vliegtuig (waarbij misschien een pen nodig is, dus ook een pen), iPod + oortjes, mobiel, ik zal nog even nadenken 8)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hehe, dankjewel ^^.