nu is de pro&contra in de joepie van volgende week:
'Bill van tokio hotel zingt beter als de drie jonas brothers samen!!'
Dit is toch gewoon ruzie uitlokken tussen beiden soorten groepen fans?
damn!
(maar het is natuurlk wel waar(A))
-
15 aug 2008 - 0:2115 aug 2008 - 0:2115 aug 2008 - 0:2315 aug 2008 - 0:2515 aug 2008 - 0:25
't zijn de fans die ruzie maken:'D de fans moeten slimmer zijn:P Maar de joepie heeft wel gelijk x'D
Why don't you break my heart
15 aug 2008 - 1:17Hun moeten ook hun mening kunnen geven. Je kan het ook als een stelling zien. Ik vind dat die opmerking best moet kunnen, als er maar goed wordt aangegeven dat het om een mening gaat.
blame the bully.
15 aug 2008 - 9:36
Dit is toch gewoon ruzie uitlokken tussen beiden soorten groepen fans?
damn!
Ehhhh?
Tuurlijk, ze denken:"AAAH RUZIE ! DAAR HEB IK ZIN IN! TUSSEN FANS NOG MOOIER, AHH laten we de JB-fans tegen de TH-fans opzetten"
-.-'
Tja, als iedereen er zo op in gaat, dat het zoooo erg is .. tja dan krijg je inderdaad ruzie tussen die fans... best slim?
Neh maar inderdaad, die opmerking moet kunnen.
Whoaaa, waar iedereen zich al zo druk om maakt15 aug 2008 - 9:47ze overdrijven daar veel te hard in, ik denk zelfs dat de stand bijna gelijk gaat staan!
MA k vind het onderwerpp wel overdreveneverything you imagined, and more...
15 aug 2008 - 9:54Bill is such a Gaylord en hij kan niet eens zingen
bij die ene stoeme wedstrijd was em zo it's raining man aant zingen en et klonk gwn TRAGISCH
en ik bén geen fan van de JB's, maar ik vind gwn dat ze TIEN KEER ZO GOED ZIJN als die Bill *kots*PoisonTrash on camera
15 aug 2008 - 10:57Het is wel uitlokken,,, zo krijg je meer JB haters. En ook meer TH haters
En we weten zelf hoe kut het is als gezegt word dat Tom dit is, of Bill weer dat (leugens dus!!)
maartoch, Bill vind ik wel beter. Maar dan wil in niet zeggen dat ik nu opeens JB moet haten , maar vind het wel lelijke muziek smaak.. (mijn mening dus!)15 aug 2008 - 10:58Bill is such a Gaylord en hij kan niet eens zingen
bij die ene stoeme wedstrijd was em zo it's raining man aant zingen en et klonk gwn TRAGISCH
en ik bén geen fan van de JB's, maar ik vind gwn dat ze TIEN KEER ZO GOED ZIJN als die Bill *kots*
Ook weer uitdagen15 aug 2008 - 11:0015 aug 2008 - 11:00agree whit
maar elkaars muziek respecteren zie je toch niet vaak meercry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..
15 aug 2008 - 11:00Inderdaad dat ze dat er in zetten, ook niet normaal
En euh jah Bill kan zingen maar die van JB ook he, dus wat maakt het uit, het is gewoon wie je liever hoort zingenLive life limitless.
15 aug 2008 - 11:11Bill is such a Gaylord en hij kan niet eens zingen
en ik bén geen fan van de JB's, maar ik vind gwn dat ze TIEN KEER ZO GOED ZIJN als die Bill *kots*
*Kots*I recycle my thoughts.
15 aug 2008 - 11:11