• heey,,


    Hier gaat het over:



    Jij zelf woont bij je ouders tot plotz ze allebij sterven.Je moet naar een weeshuis want je eknt bijna niemand van je familie.In het weeshuis krijg je een nieuw hartsvriendin..Maar opeens word ze geadopteerd en jij zit daar nog in je uppie..Wat zal er gaan gebeuren?..


    Ik heb nog 5 mense nodig die in het weeshuis wille ..

    -TOMxKxBITCH
    -Autumm
    -SceneDoll
    -Nickaaii
    -JOYCELECTRO
    -BILLxKxBitch


    Rol:

    Naam:

    Leeftyd:

    Hobby's:

    Karakter:

    Reden waarom je die rol wilt:

    Plaatje:

    Tekstje:

    Ik wil wel :)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik wil in weeshuis lievord.x3



    Naam: Charissa



    Leeftyd: 16



    Hobby's: streetdance, herrie shoppen, graffiti spuuiten.



    Karakter: ego, bitch, zelfzeker, grote bek



    Reden waarom je die rol wilt: omdat jij lief bnt



    Plaatje: http://content9.flixster.com/photo/10/85/72/10857251_tml.jpg



    Tekstje: Motherf*ckers Charissa is here.
    Ik bn 16jaar en een BIATCH. Ik heb een hekel aan de Politie en mensen die zich aan de regels houden. Ik ben een rebel, ik leef praktisch op straat en in een weeshuis. Ik bn al een paar keer opgepakt voor geweld en vandalisme, niet dt het me boeit ik blijf het weer doen. Ik zit in een soort vn bende met allemaal jongens , jup ik bn het enige meisje, drm heb ik ook geen vriendinnen maar allemaal vrienden, de reden wrm ik in het weeshuis zit, men ouders hebben me gedumpt toen ik 3maand was. Mijn beste vriend is Sam,!! Bubai f*ckers and watch Our for My EGO.x3


    *He's the one.

    Rol:Vriendin<3



    Naam: Jolienà



    Leeftijd:17



    Hobby's:dansen,Hip Hop



    Karakter:Wannabe Famous, Ego maar bij vrienden lieeeff x]



    Reden waarom je die rol wilt:je had het gevraagd x]



    Plaatje:Het blonde meisje in men fotoboek



    Tekstje:

    Heyya! Jolienà hieroo,

    ik ben 17 en woon in een weeshuis, voormij al géén shock meer , het is er wel leuk en heb er veel vriendinnen.I just love: party's , Guy's and other stuff.. nou eum , je weet me te vinden hé ,

    ciao miauww puszaay<3

    Rol: Iemand van het weeshuis x'D



    Naam: Astrid



    Leeftyd: 14 mag je veranderen ^^



    Hobby's:Tekenen, schrijven, lezen, gitaar spelen



    Karakter: Lief, vriendelijk, brutaal als het nodig is, komt op voor haar zelf



    Reden waarom je die rol wilt: Het lijkt me een leuke rol =D



    Plaatje:http://thebosh.com/upload/2008/05/04/selena_gomez_to_replace_miley_cyrus/Selena-Gomez.jpg



    Tekstje: Hi Peops,,

    Ik ben Astrid en ik ben 14 jaar. Ik woon sinds kort in het weeshuis omdat mijn vader spoorloos verdwenen is. Mijn moeder is gestorven bij de bevalling. Ik hou van Tekenen, Lezen , schrijven en muziek maken. Verder kan ik niet zonder mijn vrienden en aardbeien..
    C ya

    (H)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nog 2 Rolle !!!!

    IK WIL GAAN BEGINNE NOG 2 ROLLE

    Rol: Kind in weeshuis
    Naam: Nickita
    Leeftyd: 16 bijna 17 jaar
    Hobby's: Skaten en graffiti
    Karakter: Altijd vrolijk
    Reden waarom je die rol wilt: Omdat het me onwijs leuk lijkt en het me veel aanspreekt
    Plaatje:
    http://www.quizlet.nl/images/2008/33/bzvmwjclhgawcdoz.jpg
    Tekstje: Haay mijn naam is nickita
    Ik ben 16 bijna 17 jaar oud
    Ik zit al sinds ik 10 ben al in het weeshuis
    Waarom ik nog niet geadopteerd ben geen idee
    Miss willen de mensen liever een jonger iemand?
    Maar hoe ik hier teregt ben gekomen dat komt omdat mijn ouders zijn overleden aan een vliegtuig ongeluk
    Vedder ga ik nooit de deur uit zonder mp3 die is ook heilig bij mij dus afblijven (6)
    Vedder sta ik altijd voor mijn vrienden klaar en help ik ook mensen als het moet
    Maar ik moet nu gaan wand mijn mobiel gaat af dus mzzl (K)


    You can't touch music but music touch you

    Ik ^^

    Rol:

    iemand van in het weeshuis.

    Naam:

    joyce


    Leeftyd:

    16

    Hobby's:

    zo veel mogelijk uitgaan.


    Karakter:

    snel jaloers,egoïstisch,naïf,koppig,eigenwijs,bitchi,grote mond,leiding gevend[fsiet],spontaan,lief

    Reden waarom je die rol wilt:

    Het lijkt me leuk ^^

    Plaatje:

    http://www.2flashgames.com/2fgkjn134kjlh1cfn81vc34/flash/f-Alexa-Vega-2599.jpg

    Tekstje:
    Héééj,mijn naam is joyce en ik ben sinds kort 16 jaar ^^. Ik woon al een tijdje in een weeshuis.Dat komt allemaal door mijn ouders,ze hadden een alcohol en drugs probleem en zijn ze mij snachts uit het huis komen halen omdat ik niet langer bij hun kon blijven wonen.Maar ik moet gaan..de balle<3

    schat ik wil


    Lalalalalalalala.

    schat ik wil


    mag k dan info

    Naam: Siham



    Leeftyd: 17



    Hobby's: zingen&muziek luisteren



    Karakter: bitchy,koppig,gemeen&vol haat



    Reden waarom je die rol wilt: gewoon(A)



    Plaatje: zoek jij maar(A)



    Tekstje:


    Haii sletten.Ik ben Siham en ben 17 jaar oud.Vraag me niet waarom ik überhaupt de tijd neem om dit te schrijven en denk maar niet datwe ooit vrienden zullen worden.Ik zit namelijk vol haat,ben bitchy&gemeen.Waarom?Pff,ouders die je misschien in het weeshuis dumpen?Om mijn haat af te reageren zing ik en luister ik altijd muziek.Verder ben ik een enorme TH-fan maar ze ontmoeten zla ik nooit door dat pokken weeshuis.Achja het leven is gewoon niet eerlijk..Pfff ik ga maar weer eens..Ciao


    Lalalalalalalala.

    Rol: weeskind



    Naam: Nicole



    Leeftyd: 13 jaartjes



    Hobby's: Paardrijden en Tekenen



    Karakter: Lief, Hyper, Betrouwbaar



    Reden waarom je die rol wilt: is leuk:)



    Plaatje: zoek maar iets moois (L)



    Tekstje: Heeeej,, ik ben nicole en 13 jaartjes oud,,, ik hou van paarden :) als ik teken teken ik meestal anime of paarden :) verder heb ik aardig veel vrienden:)