• Ik mis het andere topic. *tear*
    Ik was er zo trots op ;(

Ik mis je schatt.

Nouja, wie blijft er vannacht laat op.
    Zelfde verhaal ;D

Smile and live.

Conflate schreef:
    (...)
    't Is een vrij land, toch?(krul)

klopt.
    ik vroeg me alleen af hoe d'r haar er nu uitziet voordat er straks allemaal geruchten rondgaan hier...... :p

waarom is het zo godse koud? :(

nou er is eeen jongens, en we zijn beste vrienden ens. alleeen ik loop een beetje te dollen met hem, dus een beetje flirten ens. maar volgens mij, neemt hij het te serieus op. :| kijk hijs lief ens, maar ik wil niet verder gaan dan goede vrienden! & ik ben btw al hopelooos verliefd op een vriend van hem, die zo onbereikbaard is maar toch ook heeel dichtbij. ;O weeeeetje, het word hier een beetje dooood, of ligt da aan mij? ;O

FrmYesterday schreef:
    (...)

klopt.
    ik vroeg me alleen af hoe d'r haar er nu uitziet voordat er straks allemaal geruchten rondgaan hier...... :p

Die gaan er allang rond, haha. Te laat (krul)

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Maaaaaar Kevin, zodra jij morgen mijn blonde haartjes ziet.. Wordt je meteen helemaal in luf :'D *voorspelt de toekomst*

naomixtorres schreef:
    nou er is eeen jongens, en we zijn beste vrienden ens. alleeen ik loop een beetje te dollen met hem, dus een beetje flirten ens. maar volgens mij, neemt hij het te serieus op. :| kijk hijs lief ens, maar ik wil niet verder gaan dan goede vrienden! & ik ben btw al hopelooos verliefd op een vriend van hem, die zo onbereikbaard is maar toch ook heeel dichtbij. ;O weeeeetje, het word hier een beetje dooood, of ligt da aan mij? ;O

waarom flirt je dan met hem? >,>

naomixtorres schreef:

De meesten gaan slapen, ik zo ook (krul).
    Maar, dat is niet handig.. Hoezo is zijn vriend onbereikbaar? o.o

Geesz schreef:
    Maaaaaar Kevin, zodra jij morgen mijn blonde haartjes ziet.. Wordt je meteen helemaal in luf :'D *voorspelt de toekomst*

sorryy ik vrees van niet :P
    ik wordt niet zo snel verliefd ;')

@ betweter. :Y) ; hij begon zegmaar met flirten ens, dus ik doe het terug, hij neemt het nu alleen een beetje te serieus op volgens mij. ;O

@ gijsjee; heeeel lang verhaaal, daar kan ik wel een hele dag mee bezig zijn, om het verhaal kort te houden, we waren verliefd - afstand was volgens hem te groot - 'uitelkaar' - wel weer verliefd doen en blala - hij was opeens van de aardbodem verdwenen - komt die opeens weer boven water, gaat die zeggen dat die me mist ens - & dan is die opeens alweeer van de aardbodem verdwennen, & het gekke is, hoe erg ik hem ook wil haten & hoe erg ik hem ook wil vergeten, ik hou gewoon nog steeds van hem, en kan hem maar niet vergeten, snap je het nog? :Y)

mag ik mischien iedereen zn hyves? ;D

naomixtorres schreef:
    @ betweter. :Y) ; hij begon zegmaar met flirten ens, dus ik doe het terug, hij neemt het nu alleen een beetje te serieus op volgens mij. ;O
    ........
    mag ik mischien iedereen zn hyves? ;D

HAHAHA

oh en ik doe niet aan hyves.
    wel aan facebook ;)

Naomi, je hebt mien hyves al lekker kind.
    Kevin; dan heb ik nog heel wat werk voor de boeg haha x'D(krul)

Maar, IK GA SLAPEN. Dag <3

trusten :)

weltrusten. <33
    & ik ben geen lekkerkind. ;P

& nu is het hier doooood. ;O

Hai, vriendenkindjes.

Smile and live.