En ik moet maar twee dingen weten, voor ik het ga installeren voor de mensen die het hebben
1# Neemt het veel plaats in beslag, waardoor je pc langzamer gaat werken, of niet?
2# Er hangen toch geen virussen aan vast, of er komen toch niet sneller virussen binnen als je het hebt?
Dankje :'DD
-
17 juli 2010 - 22:0217 juli 2010 - 22:03
1. Bij mij niet, hij is met iTunes even sloom als zonder iTunes. (Ik denk dat het er aan ligt hoeveel muziek je erin zet).
2. Niet dat ik weet. iTunes is niet echt een obscuur programma. Heb het nu al jaren, nooit virussen van gehad.I am an idiot, I move.
17 juli 2010 - 22:05Je pc wordt er trager van als je het combineert met andere programma's. Als je alleen met Itunes bezig bent niet echt, maar als je ondertussen ook internet en msn hebt opstaan wordt het trager. Er zitten geen virussen aan of wat dan ook, het is normaal volstrekt veilig, al heb ik nog wel nog nooit iets 'gekocht' van Itunes, ik gebruik het alleen maar om muziek op te zetten.
The soul needs autumn.
17 juli 2010 - 22:05ik snap iTunes niet om liedjes af te halen..
op iTunes moet ge toch betalen om te downloaden? of ben ik zo dom dat dit niet waar isGilles (ll)
17 juli 2010 - 22:07LOVEDEALERx schreef:
ik snap iTunes niet om liedjes af te halen..
op iTunes moet ge toch betalen om te downloaden? of ben ik zo dom dat dit niet waar is
iTunes is een muziekbibliotheek van Apple. Je kan er idd ook betaald downloaden, alleen dat doe ik nooit xd.I am an idiot, I move.
17 juli 2010 - 22:07Santo schreef:
Je pc wordt er trager van als je het combineert met andere programma's. Als je alleen met Itunes bezig bent niet echt, maar als je ondertussen ook internet en msn hebt opstaan wordt het trager. Er zitten geen virussen aan of wat dan ook, het is normaal volstrekt veilig, al heb ik nog wel nog nooit iets 'gekocht' van Itunes, ik gebruik het alleen maar om muziek op te zetten.
Ah man, dan laat ik het wel ;$ mijn internet & msn staat altijd open en ik haat het als één van die twee traag reageert x).17 juli 2010 - 22:09wunschen schreef:
(...)
Ah man, dan laat ik het wel ;$ mijn internet & msn staat altijd open en ik haat het als één van die twee traag reageert x).
Voor wat wou je het dan gebruiken, want bv. ik kan met mijn Ipod niets aanvangen zonder Itunes,:')The soul needs autumn.
17 juli 2010 - 22:14Santo schreef:
(...)
Voor wat wou je het dan gebruiken, want bv. ik kan met mijn Ipod niets aanvangen zonder Itunes,:')
Omdat ik gek word van youtube x)17 juli 2010 - 22:16wunschen schreef:
(...)
Omdat ik gek word van youtube x)
But, je moet alles betalen op Itunes, enfin voor zover ik weet toch ;')The soul needs autumn.
17 juli 2010 - 22:1717 juli 2010 - 22:2117 juli 2010 - 22:22Santo schreef:
(...)
But, je moet alles betalen op Itunes, enfin voor zover ik weet toch ;')
Neehoor, je kan er ook gedownloade, illegale, gratis nummers inzetten. (Gelukkig maar xd).I am an idiot, I move.
17 juli 2010 - 22:23Shade schreef:
(...)
Neehoor, je kan er ook gedownloade, illegale, gratis nummers inzetten. (Gelukkig maar xd).
Dat weet ik wel, maar ik bedoelde als je iets van Itunes zelf moet downloaden kost dat altijd geld ;')The soul needs autumn.
17 juli 2010 - 22:25Santo schreef:
(...)
Dat weet ik wel, maar ik bedoelde als je iets van Itunes zelf moet downloaden kost dat altijd geld ;')
Daarom doe ik dat ook niet :'D-
17 juli 2010 - 22:25Santo schreef:
(...)
Dat weet ik wel, maar ik bedoelde als je iets van Itunes zelf moet downloaden kost dat altijd geld ;')
Jadatwel ;x. Alleen dat doe ik echt nooit.I am an idiot, I move.
17 juli 2010 - 22:31