Vanuit mijn positie wel, sommige cd's zijn echt te duur, vind ik dan. Maar aan de andere kant.. Tegenwoordig download iedereen muziek. Dus ik denk niet dat het heel veel helpt.. :')
Mee eens, soms kost een dc wel 40 euro. Ik vind dat echt belachelijke prijzen voor een cd. Jammer dan voor de artiest, die verdient zat met concerten en optredens.
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
Eens. Als cd's goedkoper worden zal er minder gedownload worden, waardoor het inkomen van een artiest dus stijgt. En als ze goedkoper worden gaan ze echt niet meer verdienen, omdat mensen tegenwoordig ook heel veel geld uitgeven aan merchandise, concertkaartjes etc.
Nee.
Er wordt al zoveel gedownload dus hoe kunnen ze er anders nog iets aan verdienen.
En als je twee maanden ofzo wacht en je gaat naar mediamarkt heb je je cd al voor 5€
Dus vind ik, als je het goedkoper wil wacht je dan maar even!
LALALALALA schreef:
Nee, want er worden al bijna geen cd's meer gekocht doordat iedereen muziek download. Niet dat die artiesten wat te klagen hebben over hun salaris.
You were much more muchier, you've lost your muchness.