• hahahah er was net al een topic over dat wijf
    maar hier nog een geniaal filmpje van dr x)

    whahahah xD


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    RIVERxFLOW schreef:
    (...)

    Ergs in het topic heb ik dat gelezen. Het maakt eigenlijk ook niet uit of eng er wel of niet staat wijf is al erg genoeg.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Look, there's a bunny escaped from the zoo. -.-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Spain schreef:
    Look, there's a bunny escaped from the zoo. -.-'

    En dit soort commetaar(niet persoonlijk)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ergs in het topic heb ik dat gelezen. Het maakt eigenlijk ook niet uit of eng er wel of niet staat wijf is al erg genoeg.


    Ok. Dus jij wil zeggen dat je nog nooit iemand wijf genoemd hebt? x)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    RIVERxFLOW schreef:
    (...)

    Ok. Dus jij wil zeggen dat je nog nooit iemand wijf genoemd hebt? x)

    Ooit wel(denk ik)maar zeker nooit achter iemands rug om. Nu niet meer omdat ik het kinderachtig vind


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ooit wel(denk ik)maar zeker nooit achter iemands rug om. Nu niet meer omdat ik het kinderachtig vind


    Wat wil je
    dat ik naar d'r huis toega,
    (waar de fuck woont ze)
    en zeg: hee wijf?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    RIVERxFLOW schreef:
    (...)

    Wat wil je
    dat ik naar d'r huis toega,
    (waar de fuck woont ze)
    en zeg: hee wijf?

    Nee maar dat jullie mensen met respect behandellen en niet zomaar iemand een wijf noemen of haar uitlachen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben het eens met Exercitus, iedereen is prachtig op z'n eigen manier, echt serieus kinderachtige kinderen jullie. Als ze er van geniet moet je haar toch niet ' wijf ' en ' bunny ' gaan noemen belachelijk gewoon.


    i hate everyone

    Exercitus schreef:
    (...)
    Nee maar dat jullie mensen met respect behandellen en niet zomaar iemand een wijf noemen of haar uitlachen.


    Ok, fine. Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zoiets op internet zet zonder in te zien dat het er misschien een beeetje belachelijk uitziet =3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Magnolia schreef:
    Ik ben het eens met Exercitus, iedereen is prachtig op z'n eigen manier, echt serieus kinderachtige kinderen jullie. Als ze er van geniet moet je haar toch niet ' wijf ' en ' bunny ' gaan noemen belachelijk gewoon.


    Als je dit al erg vindt..
    Lees de reacties @ youtube ;)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    DVilla schreef:
    Oke 1 serieuze vraag.
    Waarom is ze hier zo noob gekleed?
    omg ahahhahaha.


    HAHAHHA


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Magnolia schreef:
    Ik ben het eens met Exercitus, iedereen is prachtig op z'n eigen manier, echt serieus kinderachtige kinderen jullie. Als ze er van geniet moet je haar toch niet ' wijf ' en ' bunny ' gaan noemen belachelijk gewoon.


    Ik zei bunny omdat ze op en neer sprong. En niet omdat haar tanden scheef staan ofzo. Daar kan ze niets aan doen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.