• op de school van eenv riendin van mij is laatst iemands fiets in de fik gestoken omdat ze gothic was. dat vind ik pas triest. die hele banden enzo gesmolten. en die lui die dat gedaan ahdden zeiden ''Zo nu heb je ook een zwarte fiets.'' en al dat soort dingen.

    ik vind dat gewoon zielig als mensen zoiets doen x_x echt triest.


    We can only learn to love by loving.

    Dat is zooooo zielig. x_x

    Waar is de respect gebleven, ik vind dit echt zielig!


    -

    Omg, lekker kinderachtig. ><'

    Dat is inderdaad erg triest. Ik zeg altijd: laat iemand in z'n waarde. Maar ik denk dat die koters daar nog nooit van gehoord hebben.
    Dat de jeugd van tegenwoordig zó ver moet gaan..


    -

    echt kansloos dat ze dat doen!

    wat bereiken ze ermee? nou niks


    Love is the movement <3

    JonasPower schreef:
    echt kansloos dat ze dat doen!

    wat bereiken ze ermee? nou niks


    Hmm, misschien toch wel. Mensen gaan weleens dingen zeggen tegen iemand om te pesten, dat kun je negeren als er zoiets tegen je wordt gezegd.
    Deze situatie ligt net even anders. Dit kán je niet negeren, dus is het debetreffende meisje heel verdrietig, precies wat ze wilden.


    -

    Bij mij op school is ook iemand in elkaar geslagen, vanwege hetzelfde feit. De bovenbouwers hebben meestal geen problemen met hoe je eruit ziet maar onderbouwers kunnen heel zeikerig doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    té triest voor woorden -___-

    Kan je fietsen in de fik steken?
    Nou goed, blijkbaar wel.
    Maar daar gaat het hier niet om.
    Net zoals je zei, da's gewoon triest. Zoiets verdient die ene niet, da's gewoon belachelijk dat ze zoiets doen en dan nog zo'n domme uitleg erbij..
    Té zielig voor woorden eigenlijk.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Selfdestruct schreef:
    Waar is de respect gebleven, ik vind dit echt zielig!


    None but ourselves can free our minds.

    Ik snap dit niet, iedereen heeft zijn eigen stijl... Ik vind sommige stijlen ook lelijk, en totaal niet mooi. Maar daar kiezen de mensen zelf voor. Ik vind dit echt zielig, mensen die dat doen zijn gewoon triest en willen waarschijnlijk stoer doen t.o.v. anderen...


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    En dát noemen ze tegenwoordig respect? -.-'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ohmaygawd kontgaten!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Aurelia schreef:
    Bij mij op school is ook iemand in elkaar geslagen, vanwege hetzelfde feit. De bovenbouwers hebben meestal geen problemen met hoe je eruit ziet maar onderbouwers kunnen heel zeikerig doen.

    Hoe bedoel je, de harde waarheid...


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Echt erg voor dat meisje.


    Never run out of reasons to smile...