• hahahah er was net al een topic over dat wijf
    maar hier nog een geniaal filmpje van dr x)

    whahahah xD


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Have you ever looked at someone and immediatly felt embarressed.

    in this case ; YES


    everybody needs a song.

    Goh wat zijn we weer aardig....


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Woow |:

    [ bericht aangepast op 18 juli 2010 - 20:28 ]


    Get back motherfuckerz'

    Exercitus schreef:
    Goh wat zijn we weer aardig....


    whaha sorry hoor
    maar sommige mensen vragen erom ;3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    RIVERxFLOW schreef:
    (...)

    whaha sorry hoor
    maar sommige mensen vragen erom ;3

    Om een wijf genoemt te worden?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Om een wijf genoemt te worden?


    Ik had haar ook man kunnnen noemen. Maar ik denk dat ze daar ook niet blij mee zou zijn :Y)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    RIVERxFLOW schreef:
    (...)

    Ik had haar ook man kunnnen noemen. Maar ik denk dat ze daar ook niet blij mee zou zijn :Y)


    -plat-

    [ bericht aangepast op 18 juli 2010 - 20:40 ]


    Get back motherfuckerz'

    RIVERxFLOW schreef:
    (...)

    Ik had haar ook man kunnnen noemen. Maar ik denk dat ze daar ook niet blij mee zou zijn :Y)

    Echt soms...
    Lekker volwassen zijn jullie.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Echt soms...
    Lekker volwassen zijn jullie.


    Ik ben nog altijd 2 jaar jonger dan jij? :X


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Echt soms...
    Lekker volwassen zijn jullie.


    ik ben het met je eens. Ik bedoel; Misschien kan ze er zelf niks aan doen he? Weten wij veel. Zolang zij gelukkig is laat haar lekker haar gang gaan.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    RIVERxFLOW schreef:
    (...)

    Ik ben nog altijd 2 jaar jonger dan jij? :X

    Ik heb het over jullie gedrag niet over de leeftijd.
    Volwassenheid heeft niet altijd iets met leeftijd te maken blijkt maar weer.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2010 - 20:41 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ik heb het over jullie gedrag niet over de leeftijd.
    Volwassenheid heeft niet altijd iets met leeftijd te maken blijkt maar weer.


    Who cares. Ik laat haar doen wat ze wil, maar mag ik er dan niet om lachen? =3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    RIVERxFLOW schreef:
    (...)

    Who cares. Ik laat haar doen wat ze wil, maar mag ik er dan niet om lachen? =3

    Zeg ik dat dan? Ik heb over haar een eng wijf noemen en zo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Zeg ik dat dan? Ik heb over haar een eng wijf noemen en zo.


    eng wijf?
    dat staat nergens?

    hahahah er was net al een topic over dat wijf
    maar hier nog een geniaal filmpje van dr x)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik vind haar geniaal. Het is maar goed dat ze niet doorheeft dat iedereen zo over haar praat, anders zou ze allang depressief zijn geworden, hehe. Maar wat wil je ook, ze is echt raar. Haha (:

    [ bericht aangepast op 18 juli 2010 - 20:45 ]