• Zoen!
    Jah, ik ben wel nieuwsgierig naar wat jullie leukste, liefste of meest romantische zoen is.

    Die van mij was gisteren: op mijn dakterras, onder de sterrenhemel. Kinda romantisch =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Haha mijn leukste/grappigste zoen was met een skater en toen we zoenden stond hij op z'n skateboard, viel en lag op de grond (krul)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 0:37 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Op het station van Groningen. Ik was aan het afscheid nemen van mijn toenmalige crush, omdat wij allebei 3 weken weggingen. We waren aan het knuffelen en toen zoende hij mij opeens. Niet echt romantisch, maar ik vond het zo lief (:


    I am an idiot, I move.

    Ik heb al heel veel gezoent, maar heb niet echt een speciale zoen gehad van me vriend, meer van die zoenen van ik hou van je weetjewel.
    Maar komt binnenkort als we met ze tweeën op vakantie zijn, ik voel het aan me water (krul)


    "Don't look back, you're not going that way."

    OKAYCACEFACE schreef:
    Mag ik -schamend- meededelen dat ik nog nooit heb gezoend?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ik heb de mijne niet zo lang weggegeven waar ik zo spijt van heb >< aargg dat was alles behalve romantisch ><

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 1:05 ]


    Nvt

    Dat was met '7 Minutes In Heaven'. Ik hoopte zo dat mijn crush samen met mij moest & het was nog zo ook! Na al die tijd konden we eindelijk onze gevoelens voor elkaar tonen ^^. Hij zoende wel goed (:


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik heb nog nooit gezoend :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    okee nu mijn genântste moment..

    nou ik stond met mijn excrush in te praten.
    hij zou weg gaan en hij vroeg toen plotseling ; wil je nog een kusje ?
    dus ik dacht dat hij een grapje maakte.
    dus ik zei ja.
    maar hij deed het ook.
    maar hij bleef tog nog even.
    dus wij gingen in de kantine zitten.
    en toen pakte hij ineens mijn hand vast en stond op.
    dus ik stond ook op.
    hij pakte toen mijn andere hand vast en drukte zijn lippen ineens op de mijne.
    ik wist niet wat me overkwam.
    ik bedoel het was mijn cruch en bovendien mijn bff en ik had dit niet verwacht.
    maar in ieder geval.
    we zaten daar mooi te zoenen in de kantine horen we een jongen uit een andere klas roepen : ‘‘oewwwhh.. jellanie & *ik noem geen namen*’’ en ik schaamde me kapot.. $
    maar het was wel de mooiste zoen/tongzoen/kus.. $

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 1:30 ]


    Life is a beautiful struggle

    CRonaldo schreef:
    Haha mijn leukste/grappigste zoen was met een skater en toen we zoenden stond hij op z'n skateboard, viel en lag op de grond (krul)


    ligt hier plat:X


    Life is a beautiful struggle

    Jellaniee schreef:
    (...)

    ligt hier plat:X

    Zomaar lag je hem uit (krul) kidding, Maar serieus ik heb toen echt de slappe lach gekregen en bij alles wat hij daarna zei of deed ging ik stuk :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik heb nog nooit gezoend. Daarom hoop ik ook dat mijn eerste zoen ook zo perfect is.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gistere was voor mij de leukste; ikhad mijn vriendje 10dagen niet gezien, en toen zag ik em weer, twas een heel hoog film effect ;p


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    OKAYCACEFACE schreef:
    Mag ik -schamend- meededelen dat ik nog nooit heb gezoend?

    De ontgroening van mijn ex, die iedereen hier wel kent thomas, ja x'D. Daar heb ik hele leuke herinneringen aan (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OKAYCACEFACE schreef:
    Mag ik -schamend- meededelen dat ik nog nooit heb gezoend?


    life's a roller coaster, you can either scream every time you hit a bump or you can throw your hands up and enjoy it.