• Ik heb dus pas geleden een kort verhaal geschreven: Het perfecte Moederdag cadeau. En nu wil ik er een vervolg op schrijven, maar ik weet geen titel.

    Het perfecte Moederdag cadeau.
    Het is Moederdag en Tom Kaulitz is het eerlijk gezegd helemaal vergeten. Hij heeft er helemaal niet meer aan gedacht en heeft dus ook geen cadeau voor zijn moeder gekocht. Toch wil hij dat zijn moeder een Moederdag krijgt die ze nooit meer zal vergeten. De hele dag doet hij alles voor haar, maar hij vindt het niet genoeg. Hij wil een speciaal geschenk aan haar geven, maar komt op niets.
    Die avond houden ze in huize Kaulitz het gebruikelijke Moederdag feest. Hoe verder de avond vordert hoe meer aangeschoten iedereen raakt. Georg roept in een dronken bui tegen Tom dat hij zijn moeder de beste seks ooit moet geven. Zoiets zal haar altijd bij blijven. Tom die niet meer helder kan nadenken, gaat erop in en zonder dat hij het zelf beseft duikt hij met z'n eigen moeder het bed in. Pas achteraf beseft hij wat hij gedaan heeft.


    Daarop een vervolg dus. Over Tom die zich na enige tijd nog steeds schuldig voelt & Simone die nog altijd van haar eigen zoon walgt en haar man niet meer durft aan te kijken.
    Ohja, ik wil het liefst een Nederlandse titel. ;á


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Het blijft geniaal XD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Het blijft geniaal XD


    Dankje.. x'D


    Tom and Georg could write a bad romance.