• Ik kan er niet aan doen, als ik een spin zie dat ik ga freaken. En zeker op plaatsen waar ze niet horen!
    Ik begin te gillen, te lopen en soms telkens bijna te huilen. Ze zijn vies, klein en groot eng.

    Dus gisteren wou ik gaan slapen. Dus ik zit op de rand van mijn bed om nog even mijn pil te nemen, gsm uit te zetten, ... En als ik mijn kussen wil opschudden zie ik op een paar centimeter van me af een groot bruin/zwart ding. Ik wist het.. een spin, nog voor ik goed en wel kon opspringen liep hij al naar me toe. Maar gelukkig was ik eerder. Toen begon ik dus te gillen, te lopen naar de ander ekant van mijn kamer. En toen ik nog zo'n grote spin zag zitten op de grond, voor mijn voeten. Had ik er genoeg van! Dit is alweer de vierde spin in 2 weken tijd ofzo. En vorig jaar had ik er 20 tot 30 in twee maanden tijd en ik spreek van geen kleintjes.

    De kleintjes kill ikzelf, de grote hou ik aan mijn moeder over. Ze zijn zo vies!

    OKAYCACEFACE schreef:
    Ik snap dat je die beesten vies vindt, maar dat sommige mensen zo hysterisch worden.. Echt, ik zweer het, ze zijn banger voor jou dan jij voor hun. Zo'n groot eng wezen die dan ook nog de buurt bij elkaar krijst. En ja, je leest het goed, ik trek partij voor de spin.
    -En nee, ik ben totaal geen dierenliefhebber.-


    Ik ben wel dierenliefhebber.
    Maar ik heb het eenmaal niet op spinnen, heb er zowat een fobie voor! En Geloof me, ik wou dat het ook anders was D:

    Iel!
    Bah..
    Ik haat spinnen, maar eigenlijk houd ik ook wel van ze. Want mijn moeder is zo bang voor spinnen, niet normaal. En dan kan ik haar lekker pesten(duivel).. Oke, best gemeen maar ik vind het grappig om te doen:D


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ZuidKorea schreef:
    ik ben niet bang voor spinnen:"D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Iewll

    Dat had ik eerst ook op de camping vroeger. Gelukkig zitten we neit meer op die camping. Maar overal waren spinnen te bekennen. Echty waar je ook keek daar zat dus een spin. Echt zoo gor.


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    ah bah bah bah
    ik ben ook als de dood voor spinnen,
    ik was een keer tv aan het kijken in mn bed, kruipt er opeens een spin over mn wang opweg naar mn mond, ik moest vet hard gillen en heb hem weggeslagen. maar toen durfde ik niet meer te slapen Ö


    Vampire Heart.

    dan heb je een fobie denk ik,
    ik snap niet da zo veel mensen bang zijn voor spinnen.
    ik heb zelfs een tarantula op mijn hand laten lopen.
    maar dat is best vervelend voor je,
    als je zo bang voor iets bent.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 13:45 ]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    ZuidKorea schreef:
    ik ben niet bang voor spinnen:"D


    You’re falling into history.

    Iew iew ;x ik hààt spinnen. Ik krijg er rillingen van en dan begin ik zo van die spastische bewegingen te maken. Toen mijn bed kapot was moest ik mijn matras op de grond leggen, en zo slapen, op de grond dus. En naast mij kroop er toen ook zo'n dikke. Die komen allemaal van op zolder. Ik slaap namelijk op zolder maar een stukje is afgezet,en dat is mijn kamer geworden. Ik krijg hier regelmatig spinnen over de vloer. Maar die overleven niet lang :')


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik werd een keer wakker en zag dat ik een spin geplet had:( en dacht dat er nog een in mijn bed zat.dus kon ik niet meer slapen en durfde mijn bed niet meer in. en ging ik dus maar naar beneden.

    Het was iets van half 5! en bleef de hele tijd wakker. Was doodmoe op school!

    Een andere keer stond ik op een spin en toen had ik hem maar aan de deur gesmeerd.

    Ik ben zo bang voor spinnen omdat ik bang ben dat ze op me kruipen:|

    ElkeX schreef:
    Ik werd een keer wakker en zag dat ik een spin geplet had:( en dacht dat er nog een in mijn bed zat.dus kon ik niet meer slapen en durfde mijn bed daarna niet meer in. en ging ik dus maar naar beneden.

    Het was iets van half 5! en bleef de hele tijd wakker. Was doodmoe op school!

    Een andere keer stond ik op een spin en toen had ik hem maar aan de deur gesmeerd.

    Ik ben zo bang voor spinnen omdat ik bang ben dat ze op me kruipen:|

    IEUWWWWWWWWWWWWW
    SPINNEN ZIJn ZOOOOW FREAKY :O


    Red de koekjes, eet de oma :Y)

    ZuidKorea schreef:
    ik ben niet bang voor spinnen:"D


    All this dampness is damp.