• Ik kan er niet aan doen, als ik een spin zie dat ik ga freaken. En zeker op plaatsen waar ze niet horen!
    Ik begin te gillen, te lopen en soms telkens bijna te huilen. Ze zijn vies, klein en groot eng.

Dus gisteren wou ik gaan slapen. Dus ik zit op de rand van mijn bed om nog even mijn pil te nemen, gsm uit te zetten, ... En als ik mijn kussen wil opschudden zie ik op een paar centimeter van me af een groot bruin/zwart ding. Ik wist het.. een spin, nog voor ik goed en wel kon opspringen liep hij al naar me toe. Maar gelukkig was ik eerder. Toen begon ik dus te gillen, te lopen naar de ander ekant van mijn kamer. En toen ik nog zo'n grote spin zag zitten op de grond, voor mijn voeten. Had ik er genoeg van! Dit is alweer de vierde spin in 2 weken tijd ofzo. En vorig jaar had ik er 20 tot 30 in twee maanden tijd en ik spreek van geen kleintjes.

De kleintjes kill ikzelf, de grote hou ik aan mijn moeder over. Ze zijn zo vies!

Kleintjes vind ik nog wel leuk maar grote jak. Onze kat brengt soms dode spinnen naar je bed toe, stom beest. Maar goed, echt de schrik van je leven gehad?

Ik begrijp jouw helemaal! Ik slacht de kleintjes ook persoonlijk af, de grote laat ik over aan mijn jongere broertjes =P
    Maar als ik 's avonds naar mijn bed ga, en ik zie dan een grote, en iedereen ligt al te slapen, dan neem ik de stofzuiger en stofzuig ik die op :Y)
    Maar ik heb gelukkig niet veel last van spinnen op mijn kamer (wss omdat die 1 x per week helemaal wordt gestofzogen)

Maar nog veel succes met je spinnen! :9~

Sarah; Boefke is nen heten beer!

Coldplay schreef:
    Kleintjes vind ik nog wel leuk maar grote jak. Onze kat brengt soms dode spinnen naar je bed toe, stom beest. Maar goed, echt de schrik van je leven gehad?

Ja, eigenlijk wel D:

xjustxmyself schreef:
    Ik begrijp jouw helemaal! Ik slacht de kleintjes ook persoonlijk af, de grote laat ik over aan mijn jongere broertjes =P
    Maar als ik 's avonds naar mijn bed ga, en ik zie dan een grote, en iedereen ligt al te slapen, dan neem ik de stofzuiger en stofzuig ik die op :Y)
    Maar ik heb gelukkig niet veel last van spinnen op mijn kamer (wss omdat die 1 x per week helemaal wordt gestofzogen)

Maar nog veel succes met je spinnen! :9~

Vroeger deed ik dat ook met de stofzuiger. Tot ik opmerkte dat ze er gewoon weer uitkropen als hij stilstond.

Finished schreef:
    (...)

Vroeger deed ik dat ook met de stofzuiger. Tot ik opmerkte dat ze er gewoon weer uitkropen als hij stilstond.

Ieuw :X
    Ik heb dat nog nooit opgemerkt...Mss omdat die bij ons helemaal gestikt worden door al de rommel die al eerder is opgezogen =)
    Nja, ze zijn dan toch uit mijn kamer uit :Y) En de deur gaat dicht bij mij 's avonds, dat ze maar iemand anders lastigvallen :9~

xjustxmyself schreef:
    (...)
    Ieuw :X
    Ik heb dat nog nooit opgemerkt...Mss omdat die bij ons helemaal gestikt worden door al de rommel die al eerder is opgezogen =)
    Nja, ze zijn dan toch uit mijn kamer uit :Y) En de deur gaat dicht bij mij 's avonds, dat ze maar iemand anders lastigvallen :9~

Hahha, van mij had ik die in mijn kamer laten staan, omdat ik echt alles opschoof om alles nogmaal te stofzuigen en toen zag ik dat.
    Maar bij ons staat de stofzuiger in de dressing en dan gebeurt er wel eens dat ze tussen mijn kleren zitten. Doe ik ze aan, lopen ze over mijn rug heen - had ik vorig jaar.

Finished schreef:
    (...)

Hahha, van mij had ik die in mijn kamer laten staan, omdat ik echt alles opschoof om alles nogmaal te stofzuigen en toen zag ik dat.
    Maar bij ons staat de stofzuiger in de dressing en dan gebeurt er wel eens dat ze tussen mijn kleren zitten. Doe ik ze aan, lopen ze over mijn rug heen - had ik vorig jaar.

-Bibbert-
    Jakkes! Als ik dat zou meemaken, dan had heel het straat het gehoord! Onze stofzuiger staat gelukkig in de garage (baby)

Je hebt gelijk! Ik ga ook totally outfreaken als ik zulke spinnen zie. O.O

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik zou een maand lang niet meer mijn bed in durven.. >.<

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Euhm wet niet of het helpt mara die beestjes hebben meer schrik van jou dan jij van hen hoor
    en oh als ik een spin zie zeg: "Oh hallo spinnetje(A)" denkt: "U gaat kennis mkn met meneer wc-pot wnt ik ga u doorspoele(A)" eigenlijk best wel erg dat ik die beestjes doorspoel in de wc of soms doodtrap, maar ben altijd te lui ze naar de tuiin te brenge :$
    Xx

Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

Leve spinnen, dan heb je tenminste geen last van muggen en vliegen, of alleszins toch veel minder last =).
    Geef mij maar een spin in plaats van dat verschrikkelijke gezoem van muggen die me dan nog eens bijten ook!

If you had never come out of the blue, I would've stay

Geesz schreef:
    Ik zou een maand lang niet meer mijn bed in durven.. >.<

ik ben niet bang voor spinnen:"D

T O K I O H O T E L < 3

Spinnen zijn bah. D:

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Ik snap dat je die beesten vies vindt, maar dat sommige mensen zo hysterisch worden.. Echt, ik zweer het, ze zijn banger voor jou dan jij voor hun. Zo'n groot eng wezen die dan ook nog de buurt bij elkaar krijst. En ja, je leest het goed, ik trek partij voor de spin.
    -En nee, ik ben totaal geen dierenliefhebber.-

Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.