• Hoi.
    Ik ben 16 en ik ben nog nooit verliefd geweest. Ik heb er op zich geen problemen mee,maar ergens vind ik het toch wel vreemd.
    Zeker als ik het tegen andere mensen zeg,ze kijken me dan zo vreemd aan alsof ik 2 hoofden heb. En vaak geloven ze me niet eens.

Is er iets mis met mij?
    En is het zo vreemd dat ik nog nooit verliefd ben geweest?

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

nerveus schreef:
    Nee meis, er is helemaal niks mis met je! Sommige lopen daar gewoon achter mee. Je hebt ook mensen die pas op hun 30ste echt verliefd worden. Het maakt echt niet uit hoor. Jou tijd komt nog wel. ;)
    En je bent zeker de enige niet die nog nooit verliefd is geweest. Ik ken zoveel mensen die dat nog nooit zijn geweest. Dus maak je niet druk! Het komt wel. :D

Dat achter lopen klinkt niet echt positief,maar ik snap wat je bedoelt.

Maar je moet mij ook begrijpen dat het niet leuk is.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

ik ben 14 en ook nooit egt verliefd geweest ik had wel verkering in groep 3 ofzo xD maar tja, dat kan je eigenlijk geen verkering noemen...

probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

Mijn broer is bijna twintig en is ook nog nooit verliefd geweest.

Haha dude, daar is helemaal niks mis mee. Zoveel mensen zijn nog niet verliefd geweest. Het lijkt btw net een trend, dat je persé verliefd moet zijn geweest of dat je een vriendje moet gehad hebben. Dat is erg irritant..

[ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 0:24 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Wel ik heb bindingsangst. Ik word verliefd, maar krabbel terug als het werderzijds is haha best balen want daarna heb ik er altijd spijt van --'

LunaLight schreef:
    Haha dude, daar is helemaal niks mis mee. Zoveel mensen zijn nog niet verliefd geweest. Het lijkt btw net een trend, dat je persé verliefd moet zijn geweest of dat je een vriendje moet gehad hebben. Dat is erg irritant..

Iedereen zecht dat altijd zoveel mensen zijn nog noit verliefd geweest,maar waarom lijk het dan alsof iedereen het is. En waarom kijken mensen me dan zo vreemd aan of geloven ze me niet?

Trouwens ik ben een dudet^^

[ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 12:57 ]

Italie schreef:
    Ik heb juist een probleem, ik word juist te snel verlieft. Maar aan de andere kant kan ik ook ineens niet meer verlieft zijn op iemand.

16 years,same story here.
    Maar ik stort me op genoeg andere dingen om er niet mee bezig te zijn.

Life is an art, not a science.

NanaWingless schreef:
    16 years,same story here.
    Maar ik stort me op genoeg andere dingen om er niet mee bezig te zijn.

Zoals? Wand nu ik geen school meer heb zit ik hier maar te zitten(man dat klinkt zielig)

niks mis met je hoor ;)
    ik heb juist dat ik té vaak verliefd word waardoor ik niet echt meer weet wat ik nou wil. ;p

Interdum lacrimae pondera vocis habent

Ik heb exact 't zelfde (: Maar zoals hier eerder werd gezegd; mensen kennen het verschil niet meer tussen iemand leuk vinden en verliefd zijn op iemand. Ik laat 't gewoon op me af komen en als 't er van komt, dan komt 't er van. Ondertussen amuseer ik me gewoon met mijn vrienden ;D

Frankly my dear, I don't give a damn.

Ben ook nog nooit verliefd geworden en ik ben zeventien en een half. :Y)

Volgens mij zijn er drie jongens in mijn hele leven die ik ook een beetje leuk vond, maar verder ook helemaal niets. :')

Reventon schreef:
    Ik heb exact 't zelfde (: Maar zoals hier eerder werd gezegd; mensen kennen het verschil niet meer tussen iemand leuk vinden en verliefd zijn op iemand. Ik laat 't gewoon op me af komen en als 't er van komt, dan komt 't er van. Ondertussen amuseer ik me gewoon met mijn vrienden ;D

Dat werkt niet echt als die wel verliefd zijn of een vriendje hebben.

Volgens mij weet men wel het verschil tussen leuk vinden en verliefd zijn maar niet het verschillen tussen verlief en liefde. Is verliefd zijn niet iemand leuk vinden,alleen net iets meer dan gewoon vrienden?

Nee, er is niets mis met je. :Y)

Ik ben maar op 1 jongen echt verliefd en dat is mijn huidige vriendje.
    Daarvoor ben ik ook nooit verliefd geweest.
    En ik ben ook 16, er is echt niks mis met je, je hebt gewoon de juiste jongen nog niet ontmoet! (:

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.