• Er vliegt hier een wesp en ik durf die niet dood te slaan want als ik mis wordt die misschien heel boos en daarjuist vloog die over mijn hoofd, maar nu vind ik hem niet meer en durf ik amper te bewegen laat staan de kamer uitlopen want ik zit hier met blote voeten. En mijn ouders zijn niet thuis en mijn zusje en neefje aan de andere kant van de tuin en nu ga ik doodgaan van de schrik.

    Nog iemand een wesp in de buurt ?
    (huil)


    The soul needs autumn.

    Nope, ik heb een hor (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    nee maar wel een langpootmug


    the world is filled with people that we dont understand

    Omg, dat lijkt me echt eng.
    Ik heb weleens een dikke vette spin hier op mijn kamer zien lopen.
    Ik me voeten omhoog, durfde echt me kamer niet uit x']


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik heb een aap/varken/konijn/pinguïn/ijsbeer in de buurt. :Y)
    Ja, mijn kat lijkt op al die dieren! En ze probeert nog steeds van mijn Paula te likken, maar hij is toch al op. (nerd)


    All was well.

    Nope, gelukkig niet. Laatst zat er wel zo'n grote vliegende spin op mn kamer -weet niet hoe zo'n ding heet x)- Ik was zo bang! Maar toch vond ik het leuk om hem weg te blazen, toen die ging vliegen wat minder. Toen was ik héél snel mn kamer uitgerent, maar daarna heb ik hem niet meer gezien, dus het kan nog zijn dat hij ergens onder mn posters zit =\

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 12:23 ]

    Doei schreef:
    nee maar wel een langpootmug

    Die zijn ook eng, (cat)


    The soul needs autumn.

    Ik ben doodsbang voor wespen. ;o Als ik jou was zat ik nu allang bibberend beneden met alle ramen en deuren wagenwijd open en zou ik tot morgen niet meer terug in mijn kamer zijn gekomen ;o

    Ja het is zó erg.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik sla die beesten altijd weg :/ Ze zijn vervelend met hun 'ZZZZZZzzzzzZZZzzZzz'.


    I live for the applause, you will die for it.

    Lionel schreef:
    Ik ben doodsbang voor wespen. ;o Als ik jou was zat ik nu allang bibberend beneden met alle ramen en deuren wagenwijd open en zou ik tot morgen niet meer terug in mijn kamer zijn gekomen ;o

    Ja het is zó erg.

    Het probleem is dat ik niet durf te bewegen omdat ik hem niet meer vind en hij misschien wel een verassingsaanval heeft geplant want ik heb hem uitgescholden(cat)


    The soul needs autumn.

    Santo schreef:
    (...)
    Het probleem is dat ik niet durf te bewegen omdat ik hem niet meer vind en hij misschien wel een verassingsaanval heeft geplant want ik heb hem uitgescholden(cat)

    Vest over je hoofd trekken en de kamer uit rennen. Niets aanraken, in één keer ZOEF. Weg. (krul)
    En een hordeur nemen. (nerd)


    Hope goes lost but never dies.

    misschien parfum spuiten dan kan die nie meer vliegen(krul)

    Santo schreef:
    (...)
    Die zijn ook eng, (cat)



    Gezellig heeft mn pa hem in een glas gedaan en op de tafel gezet -_-


    the world is filled with people that we dont understand

    -Pakt vliegenmepper, geen zorgen. Ik ben onderweg(cat)-

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 12:39 ]


    --

    Nee, maar wel een groep muggen. Lang leven mijn citroenplantje :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.