• Nog een topic van mij.Ik wil jullie wat vertellen: Ik ken zown meisje, Hasibe, zij zit op hetzelfde skool waar ik heen ga)zit in gr.8').En ze zei ,als je een keer wat zegt, gaan ze je slaan en uischelden, ze roken daar, enzo.nu ben ik bang dat ze mij egt gaan slaan en uiscgelden.

    Pinggg schreef:
    Nee, ik bedoel.Straks bieden ze me een trekje en dan als ik niet wil , pesten ze me


    dan zijn ze je gewoon lekker niet waard (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Geesz schreef:
    Iedereen scheldt wel eens, en er zijn zoveel mensen die roken.. De middelbare school is helemaal niet zo erg als je nu denkt :]


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Pinggg schreef:
    Maar sommigen zeggen dat het geen goed skool is, en soms denk ik dat egt. en by kennismakingsdag gingen sommigen met kk uischelddn(niet naar mij') en ze rookten idd

    Op alle scholen rookt wel het merendeel, geloof ik. En iedereen scheld. Die mensen doen gewoon stoer, maar ze gaan jou heus niet slaan en uitschelden als je gewoon vriendelijk doet hoor.


    None but ourselves can free our minds.

    Niet naar luisteren. Dat is bangmakerij en als het echt zo is.. Dan heb je vast wel vriendinnen die je helpen (en anders iedereen op Q =3)


    Fat chance.

    zeiden ze bij mij ook,
    en dat er jongens met messen rond liepen
    maar ik heb nog nooit iemand gezien die ook maar een beetje werd gepest;)
    don't worry


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    ik ben blij dat ik quizlet hebxD

    Ah joh op elke school wordt met kanker gescholden en gerookt. Laat je vooral niet bang maken en heb scheit aan ze, dan laten ze je wel met rust.


    Everything means nothing, if I ain't got you.