• Nog een topic van mij.Ik wil jullie wat vertellen: Ik ken zown meisje, Hasibe, zij zit op hetzelfde skool waar ik heen ga)zit in gr.8').En ze zei ,als je een keer wat zegt, gaan ze je slaan en uischelden, ze roken daar, enzo.nu ben ik bang dat ze mij egt gaan slaan en uiscgelden.

    Zo'n praatjes moet je niet geloven. Dat zeggen ze alleen om anderen bang te maken.


    Wie du mir, so ich dir.

    Maar sommigen zeggen dat het geen goed skool is, en soms denk ik dat egt. en by kennismakingsdag gingen sommigen met kk uischelddn(niet naar mij') en ze rookten idd

    Ik denk dat het minder eng is als dat het lijkt ;x


    -

    je moet gewoon even wennen op die nieuwe school.
    dat had ik ook hoor de eerste dag van de middelbare, en daar voor vond ik het ook eng.


    Life is a beautiful struggle

    KirstenSnaps schreef:
    Zo'n praatjes moet je niet geloven. Dat zeggen ze alleen om anderen bang te maken.


    make cake, not war

    KirstenSnaps schreef:
    Zo'n praatjes moet je niet geloven. Dat zeggen ze alleen om anderen bang te maken.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Laat me er even goed inwrijven. Op school rookt bijna iedereen, bij mij dan. Ze schelden, maar alleen als je echt gewoon dom doet en geen respect toont. Bij mij in mijn vrienden groep rookt iedereen, sommige blowen, ze schelden. Maar ik leef nog steeds, toch?


    your eyes are like stars in the night.

    Pinggg schreef:
    Maar sommigen zeggen dat het geen goed skool is, en soms denk ik dat egt. en by kennismakingsdag gingen sommigen met kk uischelddn(niet naar mij') en ze rookten idd

    ik rook ook.
    en ik ben tog ook niet eng ? :X
    ofwel ? (cat)


    Life is a beautiful struggle

    So what als ze roken? Je rookt gewoon niet mee als je niet wil, toon wat karakter. En dat schelden... Iedereen scheldt wel eens, niet enkel de kinderen die roken.
    Een nieuwe school is altijd wennen, maar na een tijd vind je je draai er wel :]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Iedereen scheldt wel eens, en er zijn zoveel mensen die roken.. De middelbare school is helemaal niet zo erg als je nu denkt :]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jellaniee schreef:
    (...)
    ik rook ook.
    en ik ben tog ook niet eng ? :X
    ofwel ? (cat)

    Nee, ik bedoel.Straks bieden ze me een trekje en dan als ik niet wil , pesten ze me

    mlissaZOEM schreef:
    Ik denk dat het minder eng is als dat het lijkt ;x


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Je moet echt geen dingen doen die je niet wilt.
    Ik denk dat je het enger ziet dan het is.
    Bij ons op school word ook drugs gebruikt, revolvers werden er gevonden en rookt de hele school en scheldt iedereen met kanker.
    En ik heb het toch overleefd tot de 4e klas.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 12:40 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    frizzled schreef:
    Je moet echt geen dingen doen die je niet wilt.
    Ik denk dat je het enger ziet dan het is.
    Bij ons op school word ook drugs gebruikt, revolvers werden er gevonden en rookt de hele school en scheldt iedereen met kanker.
    En ik heb het toch overleefd tot de 4e klas.

    okee.

    Geesz schreef:
    Iedereen scheldt wel eens, en er zijn zoveel mensen die roken.. De middelbare school is helemaal niet zo erg als je nu denkt :]


    zo mee eens.


    Vampire Heart.