• Cesc Fabregas is succesvol, arrogant, en de bitch van het voetbalteam. Als er een nieuw meisje stage komt lopen, wat ook van de coach moet, om Cesc Fabregas weer op het normale pad te krijgen, raken ze alleen maar closer naar mekaar toe. Cesc Fabregas komt erachter dat Julin ziek is, leukemie, en vraagt naar haar allerlaatste wens, wat ze graag wilt. 'Trouwen in het kerkje waar haar moeder ook trouwde'


    Na het idee van deze film.

    Doen/Niet doen?
    Voetballer?
    Titel?
    Rollen?

    [ bericht aangepast op 13 juli 2010 - 22:55 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Doen
    Geen Cristiano want dan word ik jaloers junge. want dan wil ik de hoofdrol D: Villa, Alonso, Pique ofzo.
    A walk to remember gwn?
    Ja :9~

    [ bericht aangepast op 13 juli 2010 - 22:42 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    Doen
    Geen Cristiano want dan word ik jaloers junge. want dan wil ik de hoofdrol D: Villa, Alonso, Pique ofzo.
    A walk to remember gwn?
    Ja :9~

    Maar die kerel is voor mij nou juist de eerste waar ik aan dacht bij deze beschrijving ='D
    Wel doen in ieder geval, en ja, met Cristiano Ronaldo. Die is er dan geknipt voor.

    Muslera schreef:
    (...)
    Maar die kerel is voor mij nou juist de eerste waar ik aan dacht bij deze beschrijving ='D
    Wel doen in ieder geval, en ja, met Cristiano Ronaldo. Die is er dan geknipt voor.

    Ja ik ook maar dat wil ik niet hahaha. (krul) Dat is zo voorspelbaar :Y) haha


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Sigh, dat is zo lief en romantisch.
    Dus doen.
    Met Ronaldo, of haha Villa.
    Once in a life time, means there's no second change.
    JAA!


    SLOAN.

    Doen
    Sergio Ramos, omdat daar weinig verhalen van zijn:9~
    titel: ik heb geen idee, haha
    rollen: ja:Y)


    --