• godverdomme
    ik zit hier serieus te janken achter de computer..
    er was dus vandaag vergadering over alle leerlingen met teveel onvoldoendes
    ben net gebeld door mn mentor
    en ik moet van het vwo naar de havo
    klotezooi ;@
    reden? omdat ze niet weten of ik geinteresseerd genoeg ben :S


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Alleen daarom? Men, het is toch voor jou?


    nog een reden:
    ik ben echt héél slecht in natuurkunde enzo,
    dat laat ik volgend jaar allemaal vallen
    stel ik ga nu naar 3 vwo
    dan heb ik het allemaal weer opnieuw.. ;s


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Doorzetten! Doe gewoon heel goed je best en je bent zo naar het VWO!

    Ik ben terug gegaan van VWO ICT (dus hoger dan gewoon VWO) naar Havo. Was best kut maar heeft ook zeker zijn voordelen! Zo heel veel maakt het niet uit.

    Ik ga van 2 VWO naar 2 VWO. En ik zou een moord doen om naar 3 HAVO te mogen.


    behind very angel is a demon

    Ik vind eigenlijk dat ze dat niet zo voor je kunnen bepalen, omdat ze denken dat je inzet te weinig is. Ik merk wel dat je het heel erg vind, maar havo is ook vast leuk!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ah zielig. ik doe HAVO/VWO vanaf 21 augustus ofzo. ik krijg volgend jaar te horen welke klas.

    Maat ik ben juist blij dat ik naar havo mag! Maar dan deed ik wel eerst VMBO-T. maar echt ik heb de heledag gedanst toen ik naar Havo magt.. Anyway ik denk dat je mss dan toch iets beter je best had moeten doen of het nu gewoon moet gaan bewijzen! bewijzen dat je wel geintereseerd bgenoeg bent voor het VWO.


    When words fail music speaks

    Ik ben van VWO naar VMBO-TL gegaan. Dus het kan erger.. Maar dat is balen, ja.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Er is niks mis met HAVO. :)
    En als jij je HAVO diploma hebt, kun je toch alsnog VWO doen? Dat kan niemand je verbieden hoor.

    Dat is erg vervelend voor je.
    Ik zou als ik jou was beter mijn best doen, wat misschien beter lukt zonder je vriendinnen in de klas, en dan kan je misschien weer naar vwo.

    Ik ga van vmbo-tl naar havo, eindelijk.