• godverdomme
    ik zit hier serieus te janken achter de computer..
    er was dus vandaag vergadering over alle leerlingen met teveel onvoldoendes
    ben net gebeld door mn mentor
    en ik moet van het vwo naar de havo
    klotezooi ;@
    reden? omdat ze niet weten of ik geinteresseerd genoeg ben :S


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik doe ook vwo. maar wilde zelf naar havo, alleen ga nu toch gewoon naar vwo. maar is het nu zeker dat je naar havo moet of is dat een advies ofzo?

    wel rot =(


    Smile and live.

    Zo erg is havo niet hoor,ik ben ook van havo naar vwo gegaan.
    Wel stom dat ze dat denken,als het niet waar is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind het heel vervelend voor je, misschien dat dit je motiveerd om volgend jaar wat meer je best te doen op school. Deze kans voor de middelbare krijg je maar een keer en zal toch wel veel bepalend zijn voor je toekomst.


    Wie du mir, so ich dir.

    Zo erg is Havo toch niet?


    SLOAN.

    Exercitus schreef:
    Zo erg is havo niet hoor,ik ben ook van havo naar vwo gegaan.
    Wel stom dat ze dat denken,als het niet waar is.


    ja nouja ik vind het vooral erg dat ik in een klas kom waar ik niemand ken.. ;$


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    RIVERxFLOW schreef:
    (...)

    ja nouja ik vind het vooral erg dat ik in een klas kom waar ik niemand ken.. ;$

    Zat ik ook,maar zo erg is dat niet.
    Ik heb geen vrienden in de klas waar ik in zat,maar wel gewoon er buiten. Dat werk goed,beter zelfs want dan kan je goed opletten en misschien naar vwo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Footballeur schreef:
    Zo erg is Havo toch niet?


    Ik bedoel, ik zou een gat in de lucht springen als ik havo mocht doen,
    ik heb mn vmbo-kader diploma gehaald, waar ik heel blij mee ben ;D maar als ik havo had gedaan/gekunt had ik sneller kunnen we bereiken wat ik later wil worden.


    Vampire Heart.

    Dat heb ik ook, ik ga van 2 vwo naar 3 havo.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ach meis wees blij. Ik zit hier maar te hopen en te shaken of ik überhaupt over mag naar de havo. En voor mijn vervolgstudie waar ik waarschijnlijk volgend jaar al aan begin heb ik minimaal havo nodig.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik weet hoe je je voelt ;o
    Ik moet van gymnasium 3 naar atheneum 3 /of havo 4, maar ik kies ath 3... D: ik heb me ook helemaal kapot gehuild
    Maar als je het niet leuk vindt om naar de havo te gaan... waarom vraag je dan niet of je kunt blijven zitten op vwo?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    RIVERxFLOW schreef:

    reden? omdat ze niet weten of ik geinteresseerd genoeg ben :S


    Kunnen ze je dan niet over laten gaan en tot de kerst aankijken of je het echt wilt? Mijn broertje heeft dat, hij is over naar de 3e klas maar hij moet zich bewijzen! Als hij met kerst geen goede cijfers is moet hij of terug naar de 2e of afstromen..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Saranghaeyo schreef:
    Ik weet hoe je je voelt ;o
    Ik moet van gymnasium 3 naar atheneum 3 /of havo 4, maar ik kies ath 3... D: ik heb me ook helemaal kapot gehuild
    Maar als je het niet leuk vindt om naar de havo te gaan... waarom vraag je dan niet of je kunt blijven zitten op vwo?


    omdat ik niet bij allemaal jongere kinderen in de klas wil..
    lijkt me echt verschrikkelijk ;$


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    RIVERxFLOW schreef:
    (...)

    omdat ik niet bij allemaal jongere kinderen in de klas wil..
    lijkt me echt verschrikkelijk ;$

    Alleen daarom? Men, het is toch voor jou?


    your eyes are like stars in the night.

    RIVERxFLOW schreef:
    (...)

    omdat ik niet bij allemaal jongere kinderen in de klas wil..
    lijkt me echt verschrikkelijk ;$


    Zo verschrikkelijk is het niet hoor! Ik bleef vorig jaar ook zitten -4 havo-, en ik wou echt niet bij jongere kinderen in de klas komen.. Maar uiteindelijk viel het mee, zo erg waren de kinderen niet.. Alleen een nadeel was er wel; ik kwam in een nerdklas:S


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Wat raar zeg. Maar wat is er mis met Havo? Dat is net zo goed hoor en je kunt het zelfde ermee berijken als Vwo hoor. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.