• Hallo mensjes van Q,

    Ik ben al sinds mijn dertiende bezig met een story en onlangs heb ik de juiste inspiratie gekregen en ben ik bezig met het achtergrond verhaal, geschiedenis etc.
    Ik heb dus nu iemand nodig die vragen stelt, zodat ik niet alles vergeet en duidelijke uitleg geef. Daarbij wil ik ook via Facebook communiceren omdat dit het snelste gaat.

    Wie wilt mij helpen?


    Groetjes Shar


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Moi!

    Ik wil je heel graag helpen ^^ Kom maar op :Y)
    Als jij ook graag wil dat ik je help, dan stuur ik wel ff een pb hoe je me op fb kan vinden.
    Ik weet dat vijftien heel jong is, maar (gosh dit klinkt heeel arrogant) ik heb al van een aantal mensen gehoord dat ik dit heel goed kan ^^

    [ bericht aangepast op 16 jan 2016 - 23:56 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Moi!

    Ik wil je heel graag helpen ^^ Kom maar op :Y)
    Als jij ook graag wil dat ik je help, dan stuur ik wel ff een pb hoe je me op fb kan vinden.
    Ik weet dat vijftien heel jong is, maar (gosh dit klinkt heeel arrogant) ik heb al van een aantal mensen gehoord dat ik dit heel goed kan ^^


    Leeftijd boeit me niet hahaha

    PB me maar ^^

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 0:05 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Snap de vraag niet helemaal.. maar jou helpen wil ik altijd!!!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    Snap de vraag niet helemaal.. maar jou helpen wil ik altijd!!!


    Moeten we wel FB uitwisselen &&


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Moeten we wel FB uitwisselen &&


    Ik zoek je wel ff via Jorick
    Je stond bovenaan.. ^^ Handig

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 14:39 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    (...)

    Ik zoek je wel ff via Jorick
    Je stond bovenaan.. ^^ Handig


    hahaha^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik wil je op zich wel helpen ^^
    PB ik jou of jij mij?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Ik wil je op zich wel helpen ^^
    PB ik jou of jij mij?


    pb maar hahaha

    dankjewel^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."