• Hier mag je dus alleen in reageren van 12 uur middernacht - 6 uur A.M. En als je het voor 12 uur doet, dan ben je niet lief. (krul) Om het een beetje gezellig te houden.:P


    *insert philosophical cringe expression here*

    En nu ga ik wel D:!
    Ik bedenk me net dat ik er morgen om 7 uur uit moet D:! Wens me sterkte (cat)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    RememberXme schreef:
    (...)

    Jaaa Rapunzel xD lol

    Is goed, x'D Ik hoop niet dat dat ook al zo'n lange is, want anders moet ik weer zo'n epic einde eraan breien en voor de 2e keer zijn dingen altijd een stuk minder grappig.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Italie schreef:
    En nu ga ik wel D:!
    Ik bedenk me net dat ik er morgen om 7 uur uit moet D:! Wens me sterkte (cat)

    Sterkte en trusten(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    (...)
    Is goed, x'D Ik hoop niet dat dat ook al zo'n lange is, want anders moet ik weer zo'n epic einde eraan breien en voor de 2e keer zijn dingen altijd een stuk minder grappig.(krul)


    Nou xD Ik vind ze allemaal geweldig en verschrikkelijk grappig, gewoon schrijven lol voor mij xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Italie schreef:
    En nu ga ik wel D:!
    Ik bedenk me net dat ik er morgen om 7 uur uit moet D:! Wens me sterkte (cat)


    Lekker slapen en sterkte xD

    (K)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik steek nog een sigaretje op als je het niet erg vind lol xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    ja maar als iedereen nu gaat schrijven, is er haast niemand meer op dit topic. :[
    en zeg nou zelf ; als jellanie er niet is geweest, was er ook geenn feest. (krul)
    -nee grapje. :3


    Life is a beautiful struggle

    Jellaniee schreef:
    ja maar als iedereen nu gaat schrijven, is er haast niemand meer op dit topic. :[
    en zeg nou zelf ; als jellanie er niet is geweest, was er ook geenn feest. (krul)
    -nee grapje. :3

    Heej dat rijmt en ik doe aan multitasking hoor. Ik zat net nog goudzoeker te spelen onder hyves. Eigenlijk is dat gewoon een kapot melig spelletje.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wie houd er eigelijk van Horror storys ??

    xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    RememberXme schreef:
    Wie houd er eigelijk van Horror storys ??

    xD

    Ik vind horror films al nergens op slaan, want die mensen gaan 10 keer dood. Dus ik begin al helemaal niet aan horror stories lezen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    (...)
    Ik vind horror films al nergens op slaan, want die mensen gaan 10 keer dood. Dus ik begin al helemaal niet aan horror stories lezen.


    ...Fudge xD LOL xD in mijn verhaal gaan ze niet meteen dood allemaal xD het gaat over wraak


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Haha, ik ben druk op zoek naar een nieuwe username, die ik na maanden van Caithlyn ga nemen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik moet ook een nieuwe deze heb ik al langer dan een half jaar xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Bezig met het 3e hoofdstuk xD lalalalaa lekker belangrijk xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik heb mijn nieuwe username:
    Conflate. ''D


    *insert philosophical cringe expression here*