Hier mag je dus alleen in reageren van 12 uur middernacht - 6 uur A.M. En als je het voor 12 uur doet, dan ben je niet lief. Om het een beetje gezellig te houden.
Is goed, x'D Ik hoop niet dat dat ook al zo'n lange is, want anders moet ik weer zo'n epic einde eraan breien en voor de 2e keer zijn dingen altijd een stuk minder grappig.
Caithlyn schreef:
(...) Is goed, x'D Ik hoop niet dat dat ook al zo'n lange is, want anders moet ik weer zo'n epic einde eraan breien en voor de 2e keer zijn dingen altijd een stuk minder grappig.
Nou Ik vind ze allemaal geweldig en verschrikkelijk grappig, gewoon schrijven lol voor mij
Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey
ja maar als iedereen nu gaat schrijven, is er haast niemand meer op dit topic. :[
en zeg nou zelf ; als jellanie er niet is geweest, was er ook geenn feest.
-nee grapje.
ja maar als iedereen nu gaat schrijven, is er haast niemand meer op dit topic. :[
en zeg nou zelf ; als jellanie er niet is geweest, was er ook geenn feest.
-nee grapje.
Heej dat rijmt en ik doe aan multitasking hoor. Ik zat net nog goudzoeker te spelen onder hyves. Eigenlijk is dat gewoon een kapot melig spelletje.
Caithlyn schreef:
(...) Ik vind horror films al nergens op slaan, want die mensen gaan 10 keer dood. Dus ik begin al helemaal niet aan horror stories lezen.
...Fudge LOL in mijn verhaal gaan ze niet meteen dood allemaal het gaat over wraak
Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey