• Ik ben nu in spanje! Wees jaloers people, haha. Bij mijn opa enhij heeft een zwembad jonge:9~

    Maargoed daar ging het niet om. Ik was dus begonnen in het boek van The vampire diaries. Het zijn de boeken ontwaken en de strijd in 1, met de tv serie als cover. dus met de acteur enzo. het eindigde dus zo dat elena wakker werd als vampier denk ik en dat ze wist dat ze iemand moest gaan helpen. volgens mij was dat damon aangezien het over zwarte ogen ging. maar nu vraag ik me af want het staat nergens in het boek zijn er nog meer delen van de vampire diaries en hoe heten ze en waar kan ik ze kopen?


    it's so empty living behind these castle walls

    Alstu.(:


    I need you like a heart needs a beat

    Er zijn nog meer delen 8)
    Alleen ik ken de Engelse titels: The Awakening, The Reunion, The Fury, The Return ~ Shadow Souls, The Return ~ Nightfall en The Struggle.
    En volgend jaar komt The Return ~ Midnight uit :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    er komen meer delen, das het enige wa ik weet


    love will find a way, even when it seems impossible

    ik lees ze in het engels
    maar damon wordt aangevallen door stefan omdat stefan dus denkt dat hij haar vermoordt heeft en stefan staat op het punt te winnen. maar elena is zeg maar 'confused' en ze denkt dat ze met damon heeft en dan gaat ze het zeg maar voor damon opnemen en dan gaat ze tegen stefan vechten:X
    ._______.


    every spark starts a fire

    he dank je nou weet ik dus het einde!

    waar kan je de boeken kopen van de vampire diaries want ik wil ze heel graag lezen


    Edward Cullen (L)

    SmallVampire schreef:
    waar kan je de boeken kopen van de vampire diaries want ik wil ze heel graag lezen
    Bol.com, gewone boekwinkel.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Kalona schreef:
    (...)Bol.com, gewone boekwinkel.


    oke bedankt ik ga morgen meteen kijken op de site ;)


    Edward Cullen (L)

    choclate schreef:
    ik lees ze in het engels
    maar damon wordt aangevallen door stefan omdat stefan dus denkt dat hij haar vermoordt heeft en stefan staat op het punt te winnen. maar elena is zeg maar 'confused' en ze denkt dat ze met damon heeft en dan gaat ze het zeg maar voor damon opnemen en dan gaat ze tegen stefan vechten:X
    ._______.


    haha, Dilan jij gaat meteen alles lullen & iedereen weet nu hoe het afloopt, haha. (cat)


    No guts no glory.