• Hoii, ik ben op zoek naar een film waar ik slechts enkele fragmenten van gezien heb. Er was een vrouw die net een dochter had gekregen; Iris; en ze liepen de sneeuw in omdat zij dacht dat ze naar een betere plaats zou gaan. Ze overleed en de moeder werd veroordeeld voor doodslag...

    Kent iemand deze film of weet iemand hoe hij zou kunnen heten?


    Tonight is the night.. (Dexter)

    wow heftig.
    Ik zou hem ook wel willen zien maar heb echt geen idee.
    was het een engelse film?


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    Engels gesproken, dat wel. Verder heb ik echt geen idee...


    Tonight is the night.. (Dexter)

    Hmm, het zegt me niks. Sorry!


    You try so hard not trying to try so hard.

    lijkt me heel mooi, maar nee, nog nooit gezien!


    It's time to be happy again.

    Hmm nee geen idee sorry. Misschien als je eens een paar trefwoorden intoetst op google kom je er misschien bij uit. De kans is heel klein, maar you never know.

    Klinkt wel als een mooie zielige film trouwens. Wanneer heb je die film ongeveer gezien? En was het een oude of nieuwe film? Misschien helpt dat bij het zoeken.


    Wie du mir, so ich dir.

    appelkirst schreef:
    Hmm nee geen idee sorry. Misschien als je eens een paar trefwoorden intoetst op google kom je er misschien bij uit. De kans is heel klein, maar you never know.

    Klinkt wel als een mooie zielige film trouwens. Wanneer heb je die film ongeveer gezien? En was het een oude of nieuwe film? Misschien helpt dat bij het zoeken.


    1,5 jaar geleden... Bedankt voor de tip van dat met google, alleen al geprobeerd... Ik ga door met zoeken. :-P


    Tonight is the night.. (Dexter)

    Hum..... Ik heb al aardig veel films gezien in mijn leven, maar hier heb ik nog nooit van gehoort. Lijkt me wel een hele goede ;)

    Was het een oude film?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    In welke tijdsperiode speelt 't zich af ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    nerveus schreef:
    Hum..... Ik heb al aardig veel films gezien in mijn leven, maar hier heb ik nog nooit van gehoort. Lijkt me wel een hele goede ;)

    Was het een oude film?


    Volgens mij niet echt.


    Tonight is the night.. (Dexter)

    Reventon schreef:
    In welke tijdsperiode speelt 't zich af ?


    Gewoon in het nu. Op een gegeven moment staat de moeder ook in de kinderkamer van Iris (Iris is al dood) en verteld ze over haar.


    Tonight is the night.. (Dexter)

    Nooit van gehoord ;x


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Terminatrix schreef:
    Nooit van gehoord ;x
    \

    Jammer, blijkbaar is hij dus niet echt bekend...


    Tonight is the night.. (Dexter)