• Heey.
    Ik heb een beetje een probleem.
    Ik wil schrijven,ik heb een schrijf bui,een schrijf gevoel. Ik weet waarover ik ongeveer wil schrijven,maar niet precies. En het lukt me niet om te beginnen.

    Heeft iemand tips??


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Woordenkotsen. Alles opschrijven wat in je opkomt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dat is het punt,er komt niks in me op.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Dat is het punt,er komt niks in me op.

    Dan moet je gewoon de situatie al eens neerschrijven waaraan je denkt, hoe stroef het ook mag zijn.
    Dat helpt bij mij altijd, een soort van samenvatting en dan begin ik bij hoofdstuk 1. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Schrijf steekwoorden op, en verzin daar een verhaal omheen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Psychic schreef:
    Schrijf steekwoorden op, en verzin daar een verhaal omheen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Scandal schreef:
    (...)
    Dan moet je gewoon de situatie al eens neerschrijven waaraan je denkt, hoe stroef het ook mag zijn.
    Dat helpt bij mij altijd, een soort van samenvatting en dan begin ik bij hoofdstuk 1. =P

    Ik weet geen situatie,ik weet eigenlijk alleen waarover ik wil schrijven,maar ik hbe geen idee van het verhaal zelf.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ik weet geen situatie,ik weet eigenlijk alleen waarover ik wil schrijven,maar ik hbe geen idee van het verhaal zelf.

    Moet je dat in woorden opschrijven, met die woorden later weer zinnen vormen. =P
    Of meteen zinnen opschrijven.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    waar hou je van??
    heb je iets meegemaakt, iets wat interessant is?
    Heb je hobby's
    Waar ben je fan van?

    miss. moet je daar aan denken?


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Scandal schreef:
    (...)
    Moet je dat in woorden opschrijven, met die woorden later weer zinnen vormen. =P
    Of meteen zinnen opschrijven.

    Wag ik vertel je waaarover ik wil schrijven,misschien kan je me dan helpen.
    Ik wil graag een verhaal schrijven dat zich afspeelt in het hiedense noorwegen(zo iets als the curse of the ring,alleen dan een ander verhaal).Iets met vikingen,maar dan in hun thuisland.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Wag ik vertel je waaarover ik wil schrijven,misschien kan je me dan helpen.
    Ik wil graag een verhaal schrijven dat zich afspeelt in het hiedense noorwegen(zo iets als the curse of the ring,alleen dan een ander verhaal).Iets met vikingen,maar dan in hun thuisland.

    The curse of the ring heb ik denk ik nog niet gezien. x]

    Voorbeelden:
    - Het verhaal van een jonge krijger die op zijn tocht alles tegen krijgt.
    - Het verhaal van een vrouw die wordt uitgehuwelijkt aan zo'n man. -geen idee of dat zo was-
    - Het verhaal van een krijger die op tocht gaat, zijn vrouw achterlaat en wanneer hij terugkomt dat zij er vandoor is met een andere man. Of dat zijn dorp verwoest is en op wraak uit is.

    Ik ben eigenlijk vrij inspiratieloos. x]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 16:50 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury