• Noem eens een nadeel over 'uggs'


    Je mpp moeder swaa

    Argentinia schreef:
    (...)

    je neemt me de woorden uit m'n mond. (krul)

    Ik heb ze zelf ook, alleen dan wel gewoon zwarte. Ze zitten lekker, het zijn net sneeuwlaarzen. (krul)
    Alleen ik kan er niet normaal op lopen xd.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik heb geen nadeel, ik vind ze echt fijn lopen:Y)


    --

    Italie schreef:
    Ze zijn groot,vormloos en lelijk (cat)
    Idd! :'3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ze zijn niet mooi, maar ze lopen echt super fijn in de winter.


    your eyes are like stars in the night.

    + mensen zeggen: 'ja, ze zijn lekker warm voor in de sneeuw.'
    BULLSHIT! Kids uit mn klas hebben plastic zakjes om hun voeten omdat ze anders helemaal doorweekt worden.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Hallo het is zomer

    Ik vind ze lekker zitten (:


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Plectrum schreef:
    Wat moet je ermee? Je loopt ermee overstraat, en het is een focking pantoffel. 90% van de mensen die er mee lopen sloffen er ook nog eens daadwerkelijk mee. Er zit geen model in, oke, die gebreide zit een beetje een soort van een model in, mensen die de neppe hebben gaan er vet naast lopen, oké, ik geef toe ik loop ook soms letterlijk naast mn schoenen, maar niet op Uggs. Ze kosten 200 euro, of in ieder geval iets in die richting. Ze zijn te verkrijgen in poepkleuren, zwart en grijs. Wat gezellig.. Je kan je geld toch wel beter spenderen? Of niet dan? En dan zou het voor mannen gemaakt moeten zijn, dit hoorde ik vorige week ergens, maar kom op, als ik een gozer met Uggs zie lopen lach ik 'm vierkant uit. Zo'n meneertje heeft er ook een heel leuk liedje overgemaakt, die gaat zo; Slof Slof Slofferdeslof Australische Laarsjes van schapenstof Ugg Ugly Ugliest Wat heb ik aan die dingen de pest Nou vooruit, dat is het refreintje, de rest bespaar ik jullie. En dan loop in de stad, en zie ik een redelijk breed meisje lopen, jaar of 18/19 en haar kuiten zijn dus zo breed, dat de Uggs half opgefrommeld op haar enkel zit. En ja, ze had echte aan. Mijn conclusie; Ik ga nog eerder met een zak over mn kop lopen, dan met Uggs. Bedankt voor het lezen, ik moest zijn frustatie over deze pantoffels even kwijt


    En ze verkopen ze voor meer dan 100 euro terwijl (ik weet het omdat mijn vader schoenmaker is) er maar voor 50 cent aan materiaal voor betaalt is in de fabriek. :@


    When words fail music speaks

    Italie schreef:
    Ze zijn groot,vormloos en lelijk (cat)


    Stervensduur, worden vaak nog lelijker als je ermee door water gelopen hebt. Enz.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Het enige nadeel dat ik kan bedenken is dat ze best wel duur zijn.. maar ondanks dat kan ik niet zonder die dingen (krul)

    Joker schreef:
    Ze zijn lelijk?


    when words fail, music speaks.

    Ze lopen uit, waardoor je altijd naast je schoenen loopt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Ze lopen uit, waardoor je altijd naast je schoenen loopt.

    Dat is alleen als je van die nep dingen koopt hoor'

    Uggs zijn in de mode omdat de sterren ze dragen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik vind ze zo lelijk :'D


    -