• Om een nieuwe mobiel te kopen ghehe. Want mijne is niet stuk ofzo, maar had ik hem van mijn broer gehad, echt een goede mobiel hoooor. Maaaar ik kan er alleen niet mee overweg, die toetsen zijn heel raar. Dus heb ik nu deze gekocht. Nu even simlock vrij laten maken en dan yeej =3

    Eigenlijk ging ik een andere kopen. Maar die had touchscreen en dat gaat niet zo samen met mij. Toen zag ik deze en kocht ik hem maar.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 17:15 ]


    Your make-up is terrible

    nice ook echt in het roze?

    Welke had je gekregen?

    ik heb de nokia E71. En ik hou van die mobiel helelaas gaa ik per maand zoo rond 100 euro over me abbo heen. :$:|


    Some angels have no wings.

    Jaaa in het roze. Anders wilde ik hem niet ghehe.
    jeeetje, ik kom hooguit 5 euro eroverheen. -belt lekker goedkoop-


    Your make-up is terrible

    Assassin zei op 9 juli 2010 - 17:16:

    Jaaa in het roze. Anders wilde ik hem niet ghehe.
    jeeetje, ik kom hooguit 5 euro eroverheen. -belt lekker goedkoop-

    ik heb abbo anderszou ik prepaid 70 euro in de maand moeten hebben,
    mijn abbo is 2000 smsjes. en 250 bel minuten alleen ze zeggen nooit waarneer je niks meer hebt.
    en als ik er al over heen ben heb ik zo iets van ik ben er toch over heen dus tjah maakt niet uit ik krijg toch wel preek van me ouders.


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    (...)
    ik heb abbo anderszou ik prepaid 70 euro in de maand moeten hebben,
    mijn abbo is 2000 smsjes. en 250 bel minuten alleen ze zeggen nooit waarneer je niks meer hebt.
    en als ik er al over heen ben heb ik zo iets van ik ben er toch over heen dus tjah maakt niet uit ik krijg toch wel preek van me ouders.


    Je hebt zo'n ding op je telefoon die precies bijhoud hoeveel je belt en smst. Die moet je gewoon elke maand wissen en bekijken. Dan weet je het precies.


    Your make-up is terrible

    Je hebt zo'n ding op je telefoon die precies bijhoud hoeveel je belt en smst. Die moet je gewoon elke maand wissen en bekijken. Dan weet je het precies.

    i know, i know probeer ik ook. Sirieus alleen ik ben echt een zeef. ik weet het voor elkaar te krijgen om me afstand bedieding in de koelkast te leggen en daarna niet meer weten waar in ik het heb gelegtr tot dat ik dorst kreeg en daar lag ie.
    Bewijst genoeg?


    Some angels have no wings.

    Oeeeh, mooi hoor Niksel


    Life is hard and then we die

    Hiphopqueen schreef:
    (...)
    i know, i know probeer ik ook. Sirieus alleen ik ben echt een zeef. ik weet het voor elkaar te krijgen om me afstand bedieding in de koelkast te leggen en daarna niet meer weten waar in ik het heb gelegtr tot dat ik dorst kreeg en daar lag ie.
    Bewijst genoeg?


    Haha dat heb ik ook altijd! Maar dan gaat het licht van de koelkast aan en dan besef ik dat het daar niet moet.


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    Oeeeh, mooi hoor Niksel


    Hihi, dankje.


    Your make-up is terrible

    Haha dat heb ik ook altijd! Maar dan gaat het licht van de koelkast aan en dan besef ik dat het daar niet moet.


    ik heb een keer gehad ik had mijn kettinkje afgedaan heel stom ik doe hem nooit af zit een engeltje of ring aan met tekst er in.
    Dus ik ging douchen ondertussen aan andere dingen denken ik weet gewoon niet meer waar die ligt. Dan kijk ik achter me en tadaa. daar lag die helemaal met tranen in me ogen want die ring is van mij en mijn beste vriend. omdat we al 10 jaar vrienden zijnm.


    Some angels have no wings.

    Die mobiel heeft Laura volgens mij ook. In ieder geval, leuke mobiel! :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Oh! Da's een mooie!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Oeh, die is leuk!


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik wil die oooook ;o In het wit. Hoe duur was ie?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Ik wil die oooook ;o In het wit. Hoe duur was ie?


    Het was een actie bij de kijkshop, voor 85 euro. Maar alleen in het roze.


    Your make-up is terrible

    Ow die is stoer zeg! (yeah)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.