• SINGAPORE - Nederland wint zondag de wereldbeker. Dat beweert de Singaporese waarzegger Muniyappan. Zijn parkiet Mani koos het papiertje met de Nederlandse vlag. Het 13-jarige diertje, die Muiyappan al vijf jaar helpt bij zijn werkzaamheden, voorspelde volgens zijn eigenaar alle kwartfinales al goed en had ook de zege van Spanje op Duitsland voorzien.
    Mani is maar een van de vele dieren die tijdens het WK voorspellingen doen.

    Duitsland is al een maand in de ban van octopus Paul. In zijn aquarium in Oberhausen kiest Paul welk team gaat winnen door uit een van twee bakjes een mossel te pakken. Hij voorspelde de uitslagen van alle duels van het Duitse elftal correct en buigt zich ook over de finale.

    In Nederland scharrelde de gratis krant Spits het varken Rozijntje op. Die koos ervoor eerst een boterham uit een emmer met de Nederlandse vlag te eten. Vervolgens liet Rozijntje zich overigens ook de Spaanse boterham smaken.

    © Bron > AD


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Mijn broers labrador vindt dat er met penaltys besloten word en dat Nederland wint
    en zijn duitse herder vind dat Spanje wint. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Kalona schreef:
    Nou, die Paul heeft voor Spanje gekozen ;3


    Maar in 2008 voorspelde hij ook alleen de finale fout van het EK, haha (: Misschien kiest hij voor de finale juist voor de verliezer X'D.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Jellaniee schreef:
    (...)
    heb je die link ?

    http://www.youtube.com/watch?v=LZNb6ieidu8&feature=player_embedded


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik denk dat ik mijn konijn ook maar voetbal uitslagen laat voorspellen. :Y)


    A line is a dot that went for a walk.

    Italie schreef:
    Mijn kat heeft voorspeld dat beide dieren onzin uitkramen (cat)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik ga dat met mijn hond ook eens proberen x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Portugal schreef:
    Zal ik mijn broer's hond ook even laten voorspellen wie er zondag wint? (krul)

    Doe maar dan zal ik mijn kat ook wel even laten kijken wie er wint :Y) Dan vul ik het bakje met de Nederlandse vlag met vlees en het bakje met de Spaanse vlag met kattenbrokjes. Wie zou er gaan winnen? (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jellaniee schreef:
    (...)

    paul die voorspelt morgen pas wie er gaat winnen.
    er gaan namelijk al heel wat geruchten rond.
    de 1 zegt dat paul al heeft voorspelt dat nederland gaat winnen.
    en de ander dat spanje..
    maar hij moet nog gaan voorspellen. :"D
    Hij ging vandaag voorspellen =3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    vergeet octopus pauline niet^^