• Ja in mijn droom:Y)
    Geniaal ik heb een keer gescoord en het was best een vage droom want ik zat bij de team van, Ronaldo, Villa, Ramos, van Persie, Sweinsteiger en een paar lui die ik nooit heb gezien? Wahaha, maar het was wel een leuke droom:9~

    Waarover hebben jullie vanacht gedroomt?

    :Y)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 12:45 ]


    --

    Ik viel in een sloot :Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    I forgot :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik weet het niet meer :/ Maar ik weet wel dat ik de film Inception wil zien.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik droomde over mijn vakantie ><

    Dat ik een jongen leuk vond.
    En dat hij zei dat hij weer met zijn ex had, toen vroeg hij 'vind je het erg?'
    en toen zei ik helemaal van 'ja, want ik begon je weer leuk te vinden blabla'
    en toen zei hij grapje.
    en toen wist hij dat ik hem leuk vond haha. (krul)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 12:52 ]


    Smiling but close to tears.

    Ik droomde dat ik mn kluissleutel was vergeten mee te nemen naar school, terwijl we hem in moesten leveren.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Leuke droom. (:
    Ik ben het vergeten ;x


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik droomde dat ik meedeed in het Spaanse team, en dat Cassie een crush op me had, maar ik niet op hem hahah


    SLOAN.

    Ik droomde dat ik in een woonboot woonde, en de rest was heel vaag. Het was iets met een vriendje, een supermarkt, geesten en een gangenstelsel.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Leto schreef:
    I forgot :')


    Only losers can act the way you do

    Vet!
    En ik weet mijn droom niet meer.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik droomde ook over het Wk. Alleen was Simon Kjaer, verdediger Deense team, daar en hij ging daar zo spelen, en ik was in Nederland. Hij was toevallig mijn vriendje en gaf hem zijn seksie roze shirt die hij Palermo draagt. En die deed ik aan naar school met de wedstrijd van Nederland vs. Denemarken. En toen keek iedereen mij vreemd aan.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.