• Hjj
    Ik kan niet meer...
    Mijn vriendje is nog maar een dikke 10-tal dagen weg en het gemis begint verschrikkelijk onuitstaanbaar te worden!! Ik wil hem terug bij me hebbe. Dicht bij me... Ik wil hem terug vasthouden en voelen... Ik wil hem niet meer moeten missen... Waarom is het zo moeilijk?? Ik kom al 2 dagen mijn kamer bijna niet meer uit (alleen als het echt MOET van mama) en ik eet minder en ik heb nergens zin in... Het is gewoon niet meer fijn... (huil)
    Wat moet ik doen??

    Xx(K)

    Ps: ik probeer zoveel mogelijk af te spreken met vrienden, maar bijna al mijn vrienden zijn op vakantie ofzo,, duss ga ik maar uren aan een stuk met de hond wandelen... Hoewel dat eig niet mag omdat myn knie en enkel dan pijn gaan doen, maar liever die pijn als de pijn van het gemis... Erg he?? Fysieke pijn verkiezen boven mentale pijn,, de dokter denkt dat ik gek aan het worden ben fzo O.o

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 23:22 ]

    Het enige wat je kan doen, is leuke dingen doen met vrienden/ouders/familie.
    Verder weet ik er niets tegen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Aw ik snap het wel. Het is moeilijk, maar je moet toch ergens anders aan gaan denken, hij zou het ook niet leuk vinden als je hem gaat stalken terwijl hij op vakantie is.
    Vraag een vriendin om langs te komen.


    Your make-up is terrible

    Ga met vriendinnen naar de stad?


    Life is hard and then we die

    Ehr.. met vrienden afspreken en vaak contact met hem opnemen denk ik :]


    No growth of the heart is ever a waste

    dingen afspreken met vrienden...en dagen gaan aftellen tot hij terug komt...je kunt ernaar uitkijken...je erop verheugen dat hij over zo en zoveel dagen terug komt...in die tijd gewoon andere sociale contacten onderhouden, want ik denk niet dat je als hij terug je veel tijd zal hebben voor vrienden...xD

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 23:01 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    euh, denk aan leuke tijden met hem samen, schrijf het van je af
    praat erover
    maak lol met vriendinnen, familie.

    Ik denk ook dat je je een beetje aanstelt. Door zoveel aan hem te denken krijg je dit juist.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik denk ook dat je je een beetje aanstelt. Door zoveel aan hem te denken krijg je dit juist.

    Het is niet van aanstellen... Als ik niets te doen heb ga ik gewoon automatisch aan hem denken, dat deed ik al vanaf de eesrte dag
    Duss en nu in de vakantie heb ik weinig te doen dussja, dat maakt het alleen nog maar erger...

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Het is niet van aanstellen... Als ik niets te doen heb ga ik gewoon automatisch aan hem denken, dat deed ik al vanaf de eesrte dag
    Duss en nu in de vakantie heb ik weinig te doen dussja, dat maakt het alleen nog maar erger...


    Dan moet je dingen gaan zoeken, maak een kunstwerk van je nagels, probeer nieuwe make-up uit, ga nieuwe muziek zoeken op youtube, of misschien ook wel leuk, maar een filmpje, kan ook over hem als je dat leuk vind.


    Your make-up is terrible

    Ga als verrassing naar hem toe ;D.

    Ik ken een meisje dat dat heeft gedaan.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik zit nu met hetzelfde probleem, maar ik hou mezelf gewoon de hele dag bezig met van die onnuttige dingen die je eigenlijk totaal niet vaak doet, maar die ongelooflijk veel tijd in beslag nemen, zodat je minder aan hem denkt, en dan wordt het al wat makkelijker.

    ik leef met je mee (L) mijn vriendje ofjaa nu mijn ex :'( heeft het uitgemaakt en we hadden al 1jaar en 3 maanden. maar door te veel stress zijn we uit elkaar
    ik hoop dat ik hem terug krijg. O_o sinds woensdag is het uit en eigenlijk moet ik hem met rust laten want hij wil denken. alleen dat kan ik niet want ik ben al vanaf het begin steeds bij hem vind je het geak dat ik hem niet los kan laten. ik weet we moesten niet steeds op elkaars lip hangen XD. nu mag ik niet meer smsen, bellen, mailen en dat soort dingen tot hij weer zegt tot hij weer een normaal leven krijgt. helaas zonder mij :'( ik mis hem zoo erg hea..

    het beste wat je kunt doen is je gevoelens op schrijven. ik ga ook vaak met vrienden uit maar dat helpt niet.

    maar ooit zal het weer goed komen (L) dan heb je zo weer een ander vriendje..
    je moet posetief blijven denken.

    maar als je wilt praten ik ben er voor je <3
    ookal ken je me niet maak niet uit stuur me maar een prive berichtje ofzoo :D


    Special Love <3

    Bij mij komt dit aan als aanstellen maar goed. Misschien moet je het van de positieve kant bekijken: "Nog maar zoveel dagen en dan is hij er weer!" En ga inderdaad ondertussen iets leuks doen met vrienden/vriendinnen. Want zo je vakantie doorkomen is voor jezelf ook niet bepaald leuk.

    LALALALALA schreef:
    Ga als verrassing naar hem toe ;D.

    Ik ken een meisje dat dat heeft gedaan.

    Naah, weetje, ik heb niet bepaald genoeg geld om helemaal naar Servië te gaan... En dan nog, ik zou niet weten waar ik hem moet vinden xD