• Ik vraag me af waarom iedereen het altijd zo raar vindt om met vreemdelingen te praten. Ik heb daar zelf totaal geen moeite mee. Zo zat ik twee dagen geleden 's avonds in het park met een vriendin muziek te maken en een beetje te dollen, toen er een man die al een tijdje zat te lezen iets naar ons riep. Wij verstonden hem niet, dus wij er naartoe lopen. Vroeg 'ie in het engels of wij een spelletje dat hij bij had wou proberen. Dat spelletje was een soort tolletje maar dan moest je hem op het stokje laten draaien. Maar we hadden geen oppervlakte om het op te doen dus legden we mijn gitaar maar op z'n kop :'D
    Maar goed. Het was een man van 27 uit Uganda (of hoe je het ook schrijft) die al een tijdje rechten studeert in Nederland, eerst in Den haag en nu in Tilburg. En daar hebben we gewoon anderhalf uur mee zitten te praten over van alles, van een wereldreis tot materialisme. En over hoe mensen het zo ontzettend raar vinden om met mensen te praten die ze niet kennen.
    Ik vraag me af, als jullie in het park zaten en een zwarte man die daar zit te lezen vraagt of je zoiets wilt proberen, wat zou je dan doen?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 17:46 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik zou dat afwijzen en direct naar huis lopen. :'D
    Een man die vraagt of je een spelletje wilt proberen? Sorry, maar dan denk ik meteen dat hij iets slecht wilt doen. :x


    Let the Night embrace you

    Nyx schreef:
    Ik zou dat afwijzen en direct naar huis lopen. :'D
    Een man die vraagt of je een spelletje wilt proberen? Sorry, maar dan denk ik meteen dat hij iets slecht wilt doen. :x

    Ook als 'ie dat tolletje in zijn hand had en liet zien?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Als ik in mijn eentje ben niet, met meerdere mensen wel.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hangt van de persoon af. Meestal heb ik het wel door als die persoon niet zo'n goede bedoelingen heeft en dan ga ik er niet op in. Maar als die persoon er niets slechts mee bedoelt, zal ik met plezier met diegene praten. ;D

    het licht er aan... maar als ik het zou afwijzen zou het niet zijn omdat ie zwart is!!! dat zijn toch ook gewoon mensen!!


    love is in the air... but i can't fly

    Ik vind het niet raar om met vreemdelingen te praten, ik durf gewoon niet tegen die ik niet ken te praten.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Reassurance schreef:
    Als ik in mijn eentje ben niet, met meerdere mensen wel.

    Prodigy schreef:
    Hangt van de persoon af. Meestal heb ik het wel door als die persoon niet zo'n goede bedoelingen heeft en dan ga ik er niet op in. Maar als die persoon er niets slechts mee bedoelt, zal ik met plezier met diegene praten. ;D


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Eens met Nyx, Prodigy én Reassurance.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Reassurance schreef:
    Als ik in mijn eentje ben niet, met meerdere mensen wel.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]