• Yeay mensen,
    ik heb vandaag voor het eerst met een scheermesje me benen geschoren.
    Ging goed, en zonder openliggende vleeswonden.
    Ik vind die mesjes zo eng, serieus Oo''
    Vonden jullie het ook zo eng voor de eerste keer, of ben ik de enigste? ;$

"Don't look back, you're not going that way."

Cadillac schreef:
    (...)Nou, ik in combinatie met een scheermesje is bijzonder eng hoor. Ik heb (bijna) altijd wel een wondje omdat ik ongeduldig ben en het snel af wil hebben.

Haha ik oook x'D Duurt altijd zo lang. --'

You were much more muchier, you've lost your muchness.

Goh, ik weet dat zelfs al niet meer hoe dat ging. ;P

Don't let 'em say you ain't beautiful.

Mijn eerste keer benen scheren, uhmmm. Ik had een flinke plons scheergel op m'n been gedaan en ik ging heel langzaam met mijn scheermesje erlangs. Ik voelde zo aan m'n been en het voelde helemaal glad, wat ik toen dus nog nooit gevoeld had. Ik was zo blij en ging gelijk door. x'D

*insert philosophical cringe expression here*

Neu niet echt, ik vond het grappig :'D

Everything means nothing, if I ain't got you.

Volgens mij moet dan je best lomp bezig zijn, wil je van die echte vleeswonden om je benen krijgen.. Als je je mesje niet in je been drukt, kan er niets gebeuren.. Ik heb alleen de eerte keer in mijn vinger gesneden. o.O Ik weet niet meer hoe ik dat voor elkaar heb gekregen..(krul)

Je moet worden wie je bent.

Hoe oud ben je eigelijk frizzled?

En scheren is niets eng aan! :)

Whatever.

Hmmm. Ik haat dat zo hard hé. In het begin durfde ik dat niet en begon ik te schreeuwen toen mijn zus met een scheermesje afkwam. Maar toen hadden we op een dag geen veet brol meer en moest ik het wel zo doen. gruwel, neh, ik was dus ook nogal 'bang'

Ik heb de eerste keer mijn benen stiekem geschoren (A)
    Ik mocht dat namelijk niet van mijn ouders, maar hallo? Ik was 15, had al een vriendje, én ik heb daarbij heel donkere haren
    Dus was het zonder scheerschuim, zonder zeep, enkel een mesje :Y)
    En mijn benen hebben niet droog aangevoeld =)
    Maar nu gebruik ik wel scheerschuim ;-)

Sarah; Boefke is nen heten beer!

Ik vond het vreselijk, maar mijn haartjes zie je bijna niet dus dat is wel een geluk. Ik vind het bovendien ook niet echt fijn om geschoren benen te hebben, ik voel dan bijna niets meer als er iets op mijn benen valt ofzo..

Maudjuhh schreef:
    Ik vond het vreselijk, maar mijn haartjes zie je bijna niet dus dat is wel een geluk. Ik vind het bovendien ook niet echt fijn om geschoren benen te hebben, ik voel dan bijna niets meer als er iets op mijn benen valt ofzo..

Ik vind het juist een geweldig gevoel, zo'n geschoren benen. Maar ja, ieder zijn eigen smaak/mening :)

Sarah; Boefke is nen heten beer!

Ik vond het niet eng, ik vond het wel stoer ;D

Smile and live.

Ik gebruikte voor het eerst een scheerapparaat, wat ontzettend pijn deed. Nu gebruik ik gewoon ontharingscreme XD

Run, but you can't escape

Ik gebruik altijd scheermesjes, en aan gezien m'n moeder vond dat het toch misschien wel effectvoller zou zijn dan de ontharingscrème die ze gebruikt, heeft ze het ook is geprobeerd.
    En, nu heeft ze al 3 dagen pijn aan haar benen.
    Ik denk dat ze niet doorheeft dat je water en scheerschuim moet gebruiken.

effort never betrays you

Ik scheer al 4 jaar, soms ontharingscréme maar dat spul vind ik best wel scary (cat)

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Nee, want ik heb altijd ontharingscreme gebruikt.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.