• Yeay mensen,
    ik heb vandaag voor het eerst met een scheermesje me benen geschoren.
    Ging goed, en zonder openliggende vleeswonden.
    Ik vind die mesjes zo eng, serieus Oo''
    Vonden jullie het ook zo eng voor de eerste keer, of ben ik de enigste? ;$


    "Don't look back, you're not going that way."

    Beelzebub schreef:
    Lol, doen jullie dat serieus met scheerschuim? Ik doe het gewoon met zeep, veel makkelijker.
    En ik persoonlijk vind dat mijn benen daar zachter van worden, maar goed kan ook aan mij liggen.


    Dat doe ik dus ook. Ik deed het eerst wel altijd met scheerschuim, maar mijn benen worden zachter als ik het met zeep doe. (:

    Assassin schreef:
    Haha, nee ik was er niet bang voor. Eigenlijk kan er niet zoveel gebeuren, ze overdrijven vaak.


    Dan ken je mij nog niet >.>
    Nja ik ben gewoon een beetje onhandig, wie liet het ooit toe om mij scheermesjes te geven? --'

    Ik doe het gewoon met een scheermesje als ik onder de douche sta. Maar eigenlijk scheer ik mijn benen niet heel vaak. Heb toch blonde haartjes haha :'D
    En laatst heb ik ze onthaard met zo'n creme.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik scheer mijn benen met braun silk epil :')

    Nee,
    de eerste keer ging het wondenloos.
    Sinds de tweede keer, snij ik altijd wel eens in m'n been.

    nee ik vond het niet eng :')
    naja, ik heb wel eens een wondje gehad op mijn enkels ofzo,
    maard at was niet bij de 1e keer scheren. x'D

    Ik heb zo'n duur ding van de reclame, venus ofzo. Want met wegwerp mesjes snijd ik mezelf altijd en dat is lelijk en het prikt!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Starwarsdude schreef:
    (...)Ja, net zoals bij harsen dus. Alleen duurt epileren veel langer waardoor het pijnlijker is. Om hetzelfde resultaat te krijgen...


    haha, nou ik hars het soms ook gewoon hoor. Maar bij epileren ben ik het al gewend en het doet geen pijn?


    The way we live, is the way we die

    VIP schreef:
    ik scheer mijn benen met braun silk epil :')


    jaaaaaaa ik ook


    The way we live, is the way we die

    Ik had eerst zo'n ladyshave.
    Dat is ook best ideaal. 8D


    "Don't look back, you're not going that way."

    De eerste keer vond ik het moeilijk omdat ik dacht dat alles heel donker weer zou aangroeien en dat ik mezelf zou gaan snijden idd. Maar ik ben de voorzichtigheid zelf :'D dus dat is me nog nooit gebeurd XD (ik doe er ook altijd een eeuw over >.<" )


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    De eerste keer dat ik schoor was ik inderdaad als de dood dat ik wat raakte. Ik was 11 en m'n opa moest me uitleggen hoe het werkte, ghaha.


    No growth of the heart is ever a waste

    Scheren is cool! (nerd)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik epileer ze. Dus ik ging ze daarnet epileren, laat ik dat ding vallen en is het kapot. Hmm, dat wordt dan ook maar scheren. Voor de eerste keer, dat zal niet goed aflopen :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik weet nog dat ik zo naar mn moeder ging: 'Mam? Ik ga mn benen scheren!' Toen zei mama oke. En toen ging ik mn benen scheren. :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/