• een afsprak met je vriendinnen of een afspraak,die je later heb gemaakt,met de jongen die je leuk vind?
    Ik zou zeggen de afspreek die je al had,logies toch?

    Ik zal het even uitleggen.
    Een vriendin van mij had mij en een andere vriendin gevraagd om na het slaapfeest van vriendin nummer 3 te gaan zwemmen(half smekend) omdat die jongen die ze leuk vind (misschien) ook zou komen. Ik had ja gezegd,als ik kon. Zij daarna de hele tijd zeggen dat ik moest komen,zo van ‘je komt toch wel hé’. Ik werd daar al een beetje kriebel van,ik had al ja gezegd(je moet niet steeds het zelfde vragen/vertellen bij mij,daar kan ik niet tegen) .
    Kom ze 2 dagen gelden aan, ‘vind je het erg als ik zondag met die jongen ga wakeboarden?’ (wat ik niks voor haar vind maar ok). Ik zie ‘ja eigenlijk wel,wij hadden een afspraak en anders kon ik wel naar het optreden van mijn nichtje.’ Die andere vriendin zei dat wij gewoon konden gaan zwemmen.
    Die vriendin heeft net bevestig dat ze gaan wakeboarden.

    Maar ik ben best wel boos op haar dat ze nu met hem gaat wakeboarden i.p.v. met ons zwemmen.
    Ik ga haar dat morgen ook zeggen ook. Ik vind het echt niet kunnen.
    Of niet soms?

    Wat vinden jullie/wat zouden jullie doen?
    x


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn vriendinnen zouden het helemaal niet erg vinden als ik plots afzeg omdat ik iets met een jongen die ik leuk vind ga doen. Integendeel; dan zijn ze enthousiast en willen ze er alles over weten. De afspraak die we eerder hadden gemaakt, zouden we dan gewoon verzetten. Ik zou het dus een vriendin niet kwalijk nemen als ze afzegt voor een jongen, met je vriendinnen kun je namelijk nog vaker afspreken.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Mijn vriendinnen zouden het helemaal niet erg vinden als ik plots afzeg omdat ik iets met een jongen die ik leuk vind ga doen. Integendeel; dan zijn ze enthousiast en willen ze er alles over weten. De afspraak die we eerder hadden gemaakt, zouden we dan gewoon verzetten. Ik zou het dus een vriendin niet kwalijk nemen als ze afzegt voor een jongen, met je vriendinnen kun je namelijk nog vaker afspreken.

    Met die jongen kan zij dat ook. Zij zei altijd dat vrienden voor jongens gaan(ik merk het).
    Mag ik vragen waarom je het niet erg vind?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    CandyKiss schreef:
    Ik vind dat je je aan je eerste afspraak moet houden. Pech voor de andere afspraak dan.


    Emo<3

    Ik zou best wel boos op die vriendin zijn, maar het ook wel begrijpen dat ze iets met die leuke jongen wil doen. Alleen het hangt er ook vanaf hoe ze het brengt.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    CandyKiss schreef:
    Ik vind dat je je aan je eerste afspraak moet houden. Pech voor de andere afspraak dan.


    Vampire Heart.

    Joker schreef:
    Ik zou toch zeggen tegen vriendinnen dat ik met die jongen meega. Want met vriendinnen kun je altijd nog afspreken. Wanneer je nee zegt tegen die jongen denkt hij waarschijnlijk dat je geen intresse hebt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik vind dat ze eerlijk tegen die jongen had moeten zeggen dat ze al met jullie had afgesproken,en dat ze dan ineens had kunnen vragen om een ander keertje af te spreken aan die jongen,of hij kon evengoed ook gaan zwemmen (hij ging er toch miss zijn ?)


    everybody needs a song.

    Ik denk dat ik die jongen zou opbellen en zou zeggen: 'Ik ben nogal dom geweest want op die dag had ik met Grietje en Anna afgesproken. Heb je volgende week op dezelfde dag nog tijd?'

    Maar stel, die jongen gaat de dag erna voor een maand op vakantie, dan is het weer een ander verhaal.

    Dus ik zeg: Ligt aan de situatie. En Joker heeft ook een punt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Cloudburst schreef:
    Mijn vriendinnen zouden het helemaal niet erg vinden als ik plots afzeg omdat ik iets met een jongen die ik leuk vind ga doen. Integendeel; dan zijn ze enthousiast en willen ze er alles over weten. De afspraak die we eerder hadden gemaakt, zouden we dan gewoon verzetten. Ik zou het dus een vriendin niet kwalijk nemen als ze afzegt voor een jongen, met je vriendinnen kun je namelijk nog vaker afspreken.

    Dat heb ik ook(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vind dat je volledig in je recht bent , wie laat er nu vriendinnen vallen voor een jongen?

    Ik dacht dat het nu al algemene kennis was dat dat een hele grote fout is?


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik heb haar er op gewezen,ze zei én nu gaan we zondag weakeborden' en toen zei ik 'i.p.v. je afsraak na komen'. En toen zei ze dat we geen afpsraak met mij had,wand het zou nog niet zeker zijn.War wel zo is.
    Nu zit ik alleen thuis,ik moet op mijn hond letten,die is ziek. En i.p.v dat ze mee komen moet ik alleen gaan,alleen naar een vriendin gaan,waar we gaan eten,en haar tas mee nemen.
    Ik ga echt haar tas niet mee nemen,hoor!


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik vind het wel raar van haar dan.
    Eerst helemaal zeuren dat jij meot komen, en dan zelf de afspraak afzeggen voor een andere afspraak.


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Laat maar,ze zijn al gekomen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Joker schreef:
    Ik zou toch zeggen tegen vriendinnen dat ik met die jongen meega. Want met vriendinnen kun je altijd nog afspreken. Wanneer je nee zegt tegen die jongen denkt hij waarschijnlijk dat je geen intresse hebt.

    Ik dacht al dat ik de enige was die zo dacht.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.