• Volgens de inktvis van onze Oosterburen, wint Nederland van Spanje in het WK 2010
    De Duitse inktvis die voorspelde dat Duitsland van Spanje ging verliezen, heeft gelijk gekregen.
    Dinsdag voorspelde inktvis Paul, via een twee voederbakjes in zijn aquarium dat Duitsland niet in de finale zou komen tot grote schrik van de Duitse voetbalfans.
    Bij onze Oosterburen is Paul inmiddels uitgegroeid tot een waar orakel. Eerder wist de inktvis, volgens zijn verzorgers, de EK in 2008 voor zo’n 70% goed te voorspellen.
    Ook dit WK lijkt Paul keer op keer het zesde zintuig goed te gebruiken. Het dier had zelfs een honderd procent-score, inclusief de Duitse nederlaag tegen Servië en nu ook Spanje.
    Nederlandse bijgelovigen kunnen tijdens de finale Nederland tegen Spanje in iedergeval rustig achterover gaan zitten. De voorspellende Duitse octopus Paul heeft namelijk opnieuw gesproken: Nederland wordt Wereldkampioen.

    © Bron > Blink op nieuws

    9/7/2010 Octopus Paul: Nederland verliest!

    Van onze Telesportredactie
    OBERHAUSEN - Als het aan Octopus Paul ligt, gaat Spanje met de wereldbeker naar huis. De inktvis, die leeft in Sea Life Aquarium in het Duitse Oberhausen, blijkt over voorspellende gaven te beschikken. Hij voorspelde tot nu toe alle wedstrijden van het Duitse elftal goed.


    Octopus Paul laat de Nederlandse mossel links liggen en kiest voor die van Spanje.
    Vanochtend om 11.00 uur was live te zien dat Paul als eerste de Spaanse mossel at. Dat zou dus betekenen dat Oranje zondagavond geen wereldkampioen wordt, maar dat Spanje de wereldbeker mee naar huis mag nemen. We zullen nog een paar dagen moeten wachten voordat duidelijk wordt of Paul echt een orakel is.

    Bron: Telegraaf.nl

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 juli 2010 - 12:17 ]


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    BrokenDreams schreef:
    (...)
    Ik ook. (:
    Dus eigenlijk hebben wij een bruin moment. :x


    Hahhaha ja. :9~


    we've only said goodbye with words

    Ik dacht toch echt dat Samira voor Spanje was, ik beschik over voorspellende gaven -echt waar, ik voorspelde wanneer het uit ging tussen mijn vriendin en haar vriendje, en ik had het goed Oo-
    Ik voorspel dat afellay gaat meespelen, en een mooie voorzet maakt, en dat Robben scoort, Maar dat Spanje toch sterker is :Y)


    SLOAN.

    Beelzebub schreef:
    Geloven, niet geloven, geloven, niet geloven. Ik weet het niet.
    't Klinkt best dom.. niet?


    Ben dat laatste wel gedeeltelijk met je eens, maar vooral met die eerste twee zinnen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik vertrouw geen inktvissen die Paul heten. (cat)


    Only losers can act the way you do

    INKTVIS PAUL FOR PRESIDENT

    Haha sorry :D ik ben gewoon voor Spanje ;p

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 13:39 ]


    Nothing is heavy to those who have wings

    Starwarsdude schreef:
    Ik vertrouw geen inktvissen die Paul heten. (cat)


    Lol, typisch iets dat mijn vriend gezegd zou kunnen hebben! Nou ben je cool. Aha.


    Scream for mercy!

    ik hoop dat hij het mis heeft, een keer.. Nederland moet gewoon winnen!!!


    Dream not your live, live your dream!

    Dit is echt een verhaaltje van likmeversie.
    die inkvis is gewoon kleurenblind ofzo. haha
    Ik vind het allemaal maar bulshit.


    Love is the movement <3

    Ik geloof niet in die shit.. Als iedereen dat gaat geloven dan is het meestal zo dat het uitkomt, dus gewoon verstand op 0 en knallen met die bal!(voor Nederland dan)(A)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Je merkt direct in dit topic wie voor Nederland is ;D
    Dat zijn degene die nu zitten ze zagen; ik geloof het niet, ik geloof het niet, blablabla...

    Het is toch gewoon grappig dat die inktvis het al altijd juist had? Wat maakt het nu uit --'


    You’re falling into history.

    Nederland heeft het gewoon verdient.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Stromae schreef:
    INKTVIS PAUL FOR PRESIDENT

    Haha sorry :D ik ben gewoon voor Spanje ;p


    WIE wil jij hier for PRESIDENT

    Weeetje, vorige keer, had Paul ook álles goed behalve de finale! So, there's still hope.


    everything, in time

    PRESIDENT schreef:
    (...)

    WIE wil jij hier for PRESIDENT

    Weeetje, vorige keer, had Paul ook álles goed behalve de finale! So, there's still hope.

    Mwa we zullen zien.
    Maar Nederland zal toch beter voetbal moeten boven halen tegen Spanje. Want de tegenstanders die ze hebben gehad waren niet zo bijzonder.
    Misschien Brazilië ja, maar hun 2de helft was zoo zwak. Daar kon iedereen tegen winnen.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik wou net zeggen; hij heeft toch altijd de finale fout? :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Die had het in 2008 toch ook fout?