• [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 21:37 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Ik denk dat je langzamer op hem begint te worden!

    Pinggg schreef:
    Ik denk dat je langzamer op hem begint te worden!


    Hmm, ja, misschien. Maar eigenlijk wil ik dat niet, want ik ben bang dat hij mij allang niet meer leuk vindt, aangezien ik al zo vaak gezegd heb dat ik niet verliefd op hem ben (en dan keek hij meestal wel een beetje 'down', om het zo maar te zeggen).


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Hm, je hoeft niet persé verliefd te zijn je kan ook gewoon een soort liefde voor hem voelen maar dan in de zin van vriendschappelijke liefde :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    Hm, je hoeft niet persé verliefd te zijn je kan ook gewoon een soort liefde voor hem voelen maar dan in de zin van vriendschappelijke liefde :Y)

    [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 21:37 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Duitslandx schreef:
    (...)

    Hmm, ja, misschien. Maar eigenlijk wil ik dat niet, want ik ben bang dat hij mij allang niet meer leuk vindt, aangezien ik al zo vaak gezegd heb dat ik niet verliefd op hem ben (en dan keek hij meestal wel een beetje 'down', om het zo maar te zeggen).

    Als hij down kijkt, vind hij het niet leuk.Ik denk eerder wel dat hij op jou is.Je moet meer dingen met hem doen, en kijken wat hij doet.Als hij niet die dingen met jou wilt doen, is hij dus boos op jou, (ik weet niet waarom), of vind hij je niet leuk. succes!

    Pinggg schreef:
    (...)
    Als hij down kijkt, vind hij het niet leuk.Ik denk eerder wel dat hij op jou is.Je moet meer dingen met hem doen, en kijken wat hij doet.Als hij niet die dingen met jou wilt doen, is hij dus boos op jou, (ik weet niet waarom), of vind hij je niet leuk. succes!

    [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 21:37 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Duitslandx schreef:
    (...)

    Hij is niet boos op me hoor, dat weet ik (: Want we praten nog vaak genoeg met elkaar en hij komt ook uit zichzelf naar me toe. En hij helpt me ook met het werk, als hij al klaar is met zijn pad te vakkenvullen en ik nog niet. Maar hij is de laatste tijd wat afstandelijker geworden, en dat vind ik echt heel jammer ): Dus daarom dacht ik; ik vraag hem mee om te zwemmen ofzo, maar dan moet ik wel eventjes een goed moment vinden om dat te doen. Misschien kom ik er dan ook achter wat ik voor hem voel, want altijd als ik bij hem ben, voel ik me wel heel blij enzo, dat is me vaker opgevallen.

    hmm..moeilijke situatie, wat bedoel je met afstandelijk doen dan?

    Misschien moet je wachten totdat je zeker bent. Totdat je dat gevoel in je buik krijgt. Dan kan het misschien zo zijn? Zoals Springbreak zegt, misschien een vriendschappelijke liefde?


    All this dampness is damp.

    ik denk dat je hem wel leuk vind maar dat je het eigenlijk zelf niet wil weten omdat je hele goede vrienden bent. You know you want him.
    go for it, girl (;


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Pinggg schreef:
    (...)
    hmm..moeilijke situatie, wat bedoel je met afstandelijk doen dan?

    [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 21:37 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Nadineex schreef:
    ik denk dat je hem wel leuk vind maar dat je het eigenlijk zelf niet wil weten omdat je hele goede vrienden bent. You know you want him.
    go for it, girl (;

    [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 21:37 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Soldier schreef:
    Misschien moet je wachten totdat je zeker bent. Totdat je dat gevoel in je buik krijgt. Dan kan het misschien zo zijn? Zoals Springbreak zegt, misschien een vriendschappelijke liefde?

    [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 21:38 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 21:38 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Het is moeilijk, maar je kan ook recht in zijn gezicht vragen of hij een toekomst met jou ziet zitten. Want zoals ik dit lees vindt hij jou ook leuk. Maar bedenk wel, dat als jullie eenmaal iets hebben, vriendschap met hem nooit meer hetzelfde word.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Psychic schreef:
    Het is moeilijk, maar je kan ook recht in zijn gezicht vragen of hij een toekomst met jou ziet zitten. Want zoals ik dit lees vindt hij jou ook leuk. Maar bedenk wel, dat als jullie eenmaal iets hebben, vriendschap met hem nooit meer hetzelfde word.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 21:38 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.