• iemand moet iets zeggen en de ander moet zeggen of hij/zij het durfd of niet durfd
    dus niet ben je blij als je iets krijgt
    bijv :durf je een kattendrol op te eten en de ander moet andwoorden durf of weiger
    en dan moet de een ook een vraag stellen en zo gaat het door
    ik begin wel
    : durf je in een van de meest bezochte winkelcentrums van Amsterdam in je ondergoed te gaan wilkelen


    You can't not look cool with a crossbow.

    Nee

    Durf jij met een willekeurige bejaarde op straat tongzoenen?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ew. Durf het wel maar doe het niet. Gross. :'D

    Durf jij in je blote reet in het midden van de wedstrijd NL - Spanje over het veld te rennen? Wereldwijd streaken dus. :P


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    nee

    durf jij je in je tuin helemaal uitkleden terwijl je buurjongen/meisje er op staat te kijken?


    ~Proud young mother of a handsome little boy~ Aiden •20•07•'17•~

    Nee

    Durf jij een gala jurk te verknippen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ja maar zo rap ga ik da nie doen

    durf jij je juf haar rok aftrekken in een klas vol jongens


    ~Proud young mother of a handsome little boy~ Aiden •20•07•'17•~

    neuh, das nie leuk.

    durf jij tijdens een presentatie van een leerling keihard commentaar te geven over zijn of haar kleding?


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ja... als ik zin heb daarin, why not?

    Een kikker kussen.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    getver nee...weiger

    durf jij de onderkant van je schoen te likken?:S


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Nee.

    Durf jij klassieke muziek op je ipod te zetten en dat keihard afspelen bij een groep skaterboy's?


    "Don't look back, you're not going that way."

    Why not? als je klassieke muziek goed vindt...

    Naar een justin beaver concert gaan om dan tomaten naar zijn kop te keilen.

    (Klinkt aantrekkelijk, maar waarom zou je geld willen verspillen aan kaartjes)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 1:20 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Ja, verotte tomaten ^^

    Durf jij naar de supermarkt te gaan en iets te stelen en dan tegen de manager te zeggen dat je een zwerver bent.


    "Don't look back, you're not going that way."

    nee

    durf jij tegen je leraar te zeggen dat ze beter uit het raam akn srpingen


    "Ignite, my love. Ignite."

    @ frizzled: wij begrijpen elkaar... Kill the fuckin' beaver(duivel)

    on toppic: Hangt ervan af de welke...


    Tijdens een concert van je favo band je BH uitdoen en die naar het hoofd van de zanger keilen.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Nou ik zal je zeggen ik WIL het NIET, het is maar een mens, hoor. Alleen is het verschil: Hij kan zingen ikke niet ;p

    Midden in de engelse les keihard gaan zingen:
    "Fuck you, fuch you very very much!" teg je leraar(es) die je totaal niet mag? (Heb ik eens gedaan bij een gymleraar, maar hij snapte niet dat het voor hem bedoeld was =.=" )

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 8:51 ]

    ja hoor(:

    Durf jij een oud mannetje/vrouwtje express aan te rijden met een supermarktkarretje en vervolgens zeggen dat ze maar wat door moet lopen?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.